AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Hvilke Sports-BHer har du erfaring med og hvilken er din favoritt? Hvorfor? Anonymkode: 7455d...e45
Gjest willma Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Min favoritt er fra Stayinplace, og hvorfor jeg liker den ligger vel i navnet, den holder på plass
Grønt blad Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Shock absorber. Holder ting på plass. Dyr, men verdt hver krone. https://www.loplabbet.no/shock-absorber-run
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Hvordan er shock absorber i str? Og hvordan får dere lukket det øverste hektet? Prøvde en fra Casall med slik hekte og måtte gi opp å få det igjen. Tror ikke jeg er unormalt stiv. Anonymkode: 7123e...e02
Bondenisse Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Den 31. januar 2016 at 22.08, AnonymBruker skrev: Hvordan er shock absorber i str? Og hvordan får dere lukket det øverste hektet? Prøvde en fra Casall med slik hekte og måtte gi opp å få det igjen. Tror ikke jeg er unormalt stiv. Anonymkode: 7123e...e02 Tror jeg har samme fra Casall, elsker den til mine store bryster. Men må lukke den øverste hekten før jeg drar BH'en over hodet istedenfor å ta den på som en vanlig BH
Gjest Honeyblossom Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har bare brukt H&M sine i medium support. Jeg bruker de både til styrketrening og til kondisjon, men dersom du har litt store bryster ville jeg nok ikke gått for dem siden de holder ikke ting så veldig godt på plass. Men om du har små bryster funker de
Zzyzx Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Shock Absorber til løping og Pierre Robert kjøpt på Rema til styrke og sykkel. Jeg er akkurat nå en 75E/F i vanlige BH-er, Shock Absorber er så trang rundt at jeg måtte gå for 80, mens Pierre Robert kjøper jeg i L.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Min favoritt er Casall Iconic. Grunnen er vel at det er den som dekker mitt behov, med en pris som jeg synes er akseptabel. Anonymkode: 01f73...079
Frøken.stille Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har kun brukt HM sine medium support, fungerer fint for min del. Nå har ikke jeg så store pupper da.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 19 timer siden, Bondenisse skrev: Tror jeg har samme fra Casall, elsker den til mine store bryster. Men må lukke den øverste hekten før jeg drar BH'en over hodet istedenfor å ta den på som en vanlig BH Lurt! 😜 Da skal jeg prøve den igjen! Anonymkode: 7123e...e02 1
Gjest Tigress Skrevet 5. februar 2016 #11 Skrevet 5. februar 2016 Eg likar aller best Pierre Robert sine - dei held alt på plass, men har så brei strikk under bysten at det ikkje er ubehageleg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #12 Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker Shock Absorber til løping og Nike Pro (den vanlige som de har overalt i alle farger) til sykling og styrketrening. Jeg har en fra Pierre Robert i ull som jeg sykler i om vinteren, og den har den dårligste passformen jeg har vært borti. Craft har også veldig dårlig passform for meg. Jeg bruker 70E i BH-størrelse/medium eller small. Anonymkode: 64702...67e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #13 Skrevet 5. februar 2016 Fortrekker cassll sine hvor jeg velger størrelse basert på viidde og cup + at den kan åpnes helt bak. Hater å dra dem over hodet etter trening. Anonymkode: e0e73...7e4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #14 Skrevet 5. februar 2016 Jeg har litt store pupper, så det funker ikke å kjøpe noe billig fra HM for meg :/ Jeg er i hvert fall helt forelsket i sports-bh'en fra Change! Den er spesielt bygget for oss med store bryst, så den er behagelig og holder alt på plass, som om det var støpt. Har tre stk i forskjellige farger Husker ikke hva jeg betalte, men tror det var rundt 4-500 kroner. Worth it! Anonymkode: f6a0a...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå