AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Det finnes flere slike tråder allerede, men jeg syns det er så morsomt å lese. Blir aldri lei Kan begynne med en historie jeg har opplevd. Det var da vi fortsatt bodde hjemme hos foreldrene våre, og jeg var på besøk hos min daværende kjæreste og skulle overnatte. Etter middag gikk vi opp på rommet hans, og vi hadde sex. Mens vi har analsex kommer mammaen hans brasende inn på rommet for å hente klesvask (hun trodde ikke at vi var der, eller gjorde hun....). Reaksjonen hans var å trekke seg ut, og da presterte jeg ved å bæsje!!! Moren hans sto bare der en stund, før hun går ut mens hun forteller at hun henter rent sengetøy Deres tur til å fortelle! Anonymkode: 77ae6...875 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Har ingen historie å fortelle. Er bare glad for at jeg aldri har hatt sex når foreldre er i samme hus. Anonymkode: 9ca04...050
Hotstuff73 Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Min pinligste historie var da jeg og kjæresten min var på swingersfest, den litt mer kinky versjonen, der mange hadde på seg masker og/eller drakter. Hadde trekant med kjæresten min og en annen, eldre mann, og da han tok av seg maska for å gi meg oralsex, så jeg at det var den gamle læreren min... OOOPS!! 10
Saraby Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Tråden er ryddet for kontaktannonser. -Saraby, mod.
Sumire Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Ånei! Begge disse historiene fikk meg virkelig til å hyle, og det på biblioteket!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Første jeg kommer på. Var 16 år. Hadde sex i senga til (nå eks-)svigers (de var bortreist i noen dager, og ja, vet det var stygt gjort.. haha). Faren til eksen kommer hjem for tidlig uten at vi merker noe, og selvfølgelig inn på soverommet. Eksen min føk så fort han kunne inn på badet og låste seg inne (!!), mens jeg lå der naken under dyna! Var kleint, kan du si.. Anonymkode: 7755f...39f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Brannalarmen gikk midt under sexen. Kunne ikke bedt om noe bedre, sexen var fiasko Anonymkode: 66d2b...059
-(-(-(-(-( Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Første jeg kommer på. Var 16 år. Hadde sex i senga til (nå eks-)svigers (de var bortreist i noen dager, og ja, vet det var stygt gjort.. haha). Faren til eksen kommer hjem for tidlig uten at vi merker noe, og selvfølgelig inn på soverommet. Eksen min føk så fort han kunne inn på badet og låste seg inne (!!), mens jeg lå der naken under dyna! Var kleint, kan du si.. Anonymkode: 7755f...39f Morsomt ... Det hadde skjedde med meg også .. Vi var i sovet rommet og hadde sex faren hennes kom hjem og rett In i sovet rommet og jeg bar løp og kastet meg ut av vinduet naken.. Jeg bare tenkte på om han kunne ha slått meg fordi jeg var jo mørk og ho var norsk .. Men vi var veldig glad i hverandre 🤓🤓
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Den 2/1/2016 at 2.55, Hotstuff73 skrev: Min pinligste historie var da jeg og kjæresten min var på swingersfest, den litt mer kinky versjonen, der mange hadde på seg masker og/eller drakter. Hadde trekant med kjæresten min og en annen, eldre mann, og da han tok av seg maska for å gi meg oralsex, så jeg at det var den gamle læreren min... OOOPS!! Takk for historien. Dette er grunnen til at nei, aldri i verden om jeg vil dra på type swingerfest. La fremmede gamliser slikke meg?.. ....ikke før helvete fryser til is. Anonymkode: 215f5...c74 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 10 timer siden, SiljeSS skrev: Hahaha . Jeg har noen pinlige jeg og: Jeg husker at jeg møtte en mann som jeg kjente til da han var på jobbreise der jeg bor. Vi hadde faktisk møttes tidligere i et partnerbytte. Vi to møttes , og så skulle han spise på resturanten på hotellet der han bodde mens han var i byen her. Da middagen var ferdig, så spurte servitøren om det var ellers noe vi ville ha. Da sa han: "Jeg vil ha desserten, og den får jeg nok på rommet av henne, og pekte på meg". Jeg holdt på å falle rett i gulvet og under bordet . Servitøren ble helt rød i ansiktet, og lo. Det verste er at du garantert hadde sex med ham etterpå også. Anonymkode: 22a21...c78 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Har ingen ordentlige pinlige sexhistorier på linje med andres bidrag. Ene pinlige gangen var da jeg og min daværende FF fant ut at vi skulle skinnydippe. Dette var ved et hyttefelt, men det så ikke ut som noen var noen på ferie i hyttene, så vi tenkte at det gikk bra. Etterhvert fikk vi akutt lyst til å knulle, og endte med en helaften i lyngen, litt oppi skogen, der vi trodde ingen kunne se oss. FF-forholdet vårt var egentlig hemmelig, men dagen etterpå visste alle det, for tydeligvis hadde alle sett oss. Jeg skjønner ikke hvor alle disse folkene kunne være. Den andre historien var før snapchat kom. Jeg og min første kjæreste hadde i perioder et avstandsforhold, og for å holde på spenningen i forholdet, sendte jeg sexy bilder til ham, som jeg hadde tatt med kameraet mitt. Jeg var ikke helt naken (ikke noe verre enn det mange jenter legger ut på instagram i dag), men hadde på meg sexy undertøy og sexy poseringer, og ansiktet mitt var aldri med i bildene. Jeg trodde jeg hadde slettet disse bildene da pappa skulle overta kameraet mitt. Selvsagt var ikke bildene slettet, og jeg har fått høre det i mange år etterpå. I julegave i år fikk jeg en ny mobil av pappa, og han skulle dermed overta min gamle mobil - og foran alle i hele familien på julaften måtte han selvsagt ta opp at han håpet for guds skyld at jeg hadde slettet alt på mobilen min denne gangen, for han orket ikke å se meg leke Vi Menn-pike enda en gang. Jeg kom på enda en til! Jeg var på backpacking for noen år siden og hadde vill sex med en fyr som gikk helt amok i senga. Jeg elsket det - men senga ble ødelagt. Jeg trodde aldri jeg skulle se han igjen, siden jeg reiste til et nytt land rett etterpå - og i hovedstaden, en millionby, på samme hostell jeg skulle sove i - og ble helt sjokkert. Han hadde blitt kastet ut av hotellet han bodde i fordi senga var ødelagt og det hadde kommet et hull i veggen der senga hadde krasjet inn i gipsveggen, og han hadde blitt nødt til å reise videre og bestemte seg for å dra dit jeg skulle (jeg hadde i fylla fortalt ham hvor jeg skulle reise videre) for å konfrontere meg med at han hadde blitt kastet ut, delvis på grunn av meg - men han var ikke sint, heldigvis. Vi lo av det. Men ble ikke mer knulling på oss. Anonymkode: 3aebd...b36 1
LiseOslo Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Noe av det pinligste var nok da jeg bodde hjemme og koste med ei venninne på rommet mitt. Jeg hadde hodet godt begravet mellom beina hennes og rompa mi i været mot døra. Beina var spredt, så det var fullt innsyn til alt Plutselig åpnet stefaren min døra (han trodde jeg var alene hjemme) og ser selvfølgelig alt sammen. Han kremtet/stammet noe om at "kos dere" og lukket døra... 2
Frøken askepott Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016 Kanskje ikke det verste, men kan si jeg det ikke var så veldig hyggelig når min far gav beskjed om at den som hadde kastet en søppelpose med innholdet oppned oppi papirdunken, vennligst måtte fjerne innholdet. Han sa dette riktig nok med et smil, men innholdet bestod av brukte kondomer og tørkepapir, som eksen fikk i oppdrag å kaste... Min far var nok vel viten om innholdet, da han mest sannsynlig begynte å fjerne det selv iiikkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå