AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Kunne du datet en mann som var oppsiktsvekkende kjekk? Anonymkode: d80b1...0df
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Ja, takk! Eller ... jeg er ikke er så glad i konnotasjonene til ordet "kjekk". Da tenker jeg fort i retning Aksel Lund Svindal. Vi kan bytte ut "kjekk" med "vakker", tenker jeg. Og samboeren min er allerede oppsiktsvekkende vakker.
Mis(s)Understood Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du datet en mann som var oppsiktsvekkende kjekk? Anonymkode: d80b1...0df Jeg har ikke 'datet' annet enn oppsiktsvekkende flotte menn.... Hva er problemet? 2
Gjest O.G. Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, Mis(s)Understood skrev: Jeg har ikke 'datet' annet enn oppsiktsvekkende flotte menn.... Hva er problemet? Samme her, skjønner ingenting.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Dater en kjekkas nå, dvs min kjæreste. Hva er vitsen med spørsmålet?
Silfen Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Kjekk i mine øyne eller kjekk i hele verdens øyne? Det sistnevnte definitivt ikke. 3
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Kjekk i mine øyne eller kjekk i hele verdens øyne? Det sistnevnte definitivt ikke. Hvorfor ikke?
Silfen Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 9 minutter siden, Genevieve skrev: Hvorfor ikke? Vel, det er flere faktorer. For det første ville en slik mann aldri sett på meg to ganger. For det andre så finner jeg generelt ikke slike menn særlig tiltrekkende selv om jeg selvsagt objektivt kan se at de er flotte menn. For det tredje så ville jeg ikke sagt ja til en date med en slik mann om jeg fant han tiltrekkende fordi jeg hadde antatt det var bare pisspreik, en konkurranse med kompiser eller et eller annet svadalignende greier. 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Oppsiktsvekkende kjekk som i modellutseende: nei. Oppsiktsvekkende kjekk i mine øyne: selvfølgelig! Anonymkode: 20e1d...6d8 1
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 Så lenge han er til å stole på og "snill gutt" så hadde det ikke vært et problem.
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Vel, det er flere faktorer. For det første ville en slik mann aldri sett på meg to ganger. For det andre så finner jeg generelt ikke slike menn særlig tiltrekkende selv om jeg selvsagt objektivt kan se at de er flotte menn. For det tredje så ville jeg ikke sagt ja til en date med en slik mann om jeg fant han tiltrekkende fordi jeg hadde antatt det var bare pisspreik, en konkurranse med kompiser eller et eller annet svadalignende greier. Du er jo kul da Silfen, ha litt mer trua på deg selv.
Sheherasade Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Det indre er det viktigste. Er personligheten pyton spiller utseendet ingen rolle. Men en som er modell-kjekk... tja, vet ikke. Jeg har alltid vært mer tiltrukket av skikkelig maskuline menn, mer enn de billedpene. 2
Silfen Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, Genevieve skrev: Du er jo kul da Silfen, ha litt mer trua på deg selv. Det har ingenting med tro på seg selv å gjøre egentlig, men realitetsorientering. 2
minister-mio Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 Jeg gjør det, men han er snill og smart også, det holder ikke å være kjekk
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #18 Skrevet 31. januar 2016 Kunne ha gått på en date bare for nysgjerrighetens del antar jeg. Men utrolig kjekke menn ender som regel opp med utrolig vakre kvinner, så jeg hadde jo bare endt opp med å bli avvist og såret. Jeg er ei normalt pen dame, og jeg fant meg en normalt pen mann. Kjekt å velge fra sin egen hylle her i livet har jeg funnet ut, da slipper man unna mye hjertesorg og bitterhet Anonymkode: 324b3...e5a 1
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #19 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Det har ingenting med tro på seg selv å gjøre egentlig, men realitetsorientering. Noen ganger tror jeg faktisk du er litt for realitetsorientert Liker å leve i en drømmeverden jeg da, mulig jeg får noen slag i trynet i løpet av livet men det er forsåvidt helt ok det også.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 31. januar 2016 #20 Skrevet 31. januar 2016 1 minutt siden, mini-mio skrev: Jeg gjør det, men han er snill og smart også, det holder ikke å være kjekk Det sier seg selv at han må være både snill og smart, i tillegg til å være kjekk. Tenk at vi begge har vært heldige og blitt sammen med slike flotte menn. Amen, sister!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå