Gå til innhold

Være sammen hvor mange dager i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er ideelt? Begge er i full jobb, vi bor hver for oss, men i samme by. Hvor mange dager synes dere det er ideelt å være sammen? Hver eneste kveld? Bare helgedagene? Annenhver helg? Bare søndager? 

Anonymkode: 5f066...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp til dere selv .Ganske enkelt. Det skal være så ofte som dere føler for selv

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Millimani skrev:

Opp til dere selv .Ganske enkelt. Det skal være så ofte som dere føler for selv

Snakker ikke om oss, men om deg. Hva synes DU er ideelt hvis du er sammen med en mann og dere bor hver for dere i samme by og er i full jobb.

Skrevet

Nok til at dere får nok av hverandre, men ikke så mye at dere blir lei av hverandre. 
Antar dere etterhvert skal flytte sammen, men samtidig er det å bli vant med hverandres rutiner og væremåte på hjemmefronten en tilvenningsak. Man er ofte mer "på" når man er på besøk hos hverandre, og får ikke slappet av i like stor grad. 
Hos den ene eksen min kunne jeg henge sammen hver eneste dag. Mens med en annen ble det for mye med hver dag, og 2-3 dager + helgen var akkurat på grensen nok. Dette hadde med mitt aktivitetsbehov i forhold til eksene sine, og behovet for å slappe av etter jobb. 

Gjest New Girl
Skrevet

Vi var/er sammen så ofte som mulig. Begge har behov for litt alenetid innimellom, men dette løser seg som regel selv ved at den ene har andre planer. 

Skrevet
2 minutter siden, Knask skrev:

Antar dere etterhvert skal flytte sammen

Nei, vi trives best som særboere. 

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg hadde planlagt noe sånn i detalj. Bedre å være sammen når det passer seg.

Skrevet

Når det er tid til det. Av og til i helga, nokre gongar ein gong og to i veka, alt avhengig av kor travel timeplanen er og kva vi ønskjer.

Anonymkode: b593d...38f

Gjest Genevieve
Skrevet

Det blir vel så ofte vi vil det begge to. Noen ganger kan man sikkert ønske seg alene/vennetid, andre perioder lengter man jo faktisk veldig etter hverandre, andre ganger er man veldig opptatt. Det er ikke noen fasit på det. 

Skrevet

Når jeg er forelsket vil jeg helst være sammen med den personen hele tiden 😊 Men siden jeg har barn, så antar jeg det vil bli når barna er hos faren, og på kveldstid i begynnelsen. 2-4 kvelder i uken + helg er mitt ønske😊

Anonymkode: 5f22b...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...