Gå til innhold

Radio

Gjest Handymanhedmark

Anbefalte innlegg

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Hvilken radiokanal hører du på ? Hva er ditt favoritt program ?

Jeg hører på P1 og har to store favoritter..... Lønsj samt Are & Odin 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører på P4, P3 og P5, har ikke noe favorittprogram. Jeg hører kun på radio i bilen

Anonymkode: 7f0d8...991

Skrevet

Jeg hører mye på radio, men er samtidig ganske kresen på hva jeg hører på. Det må være programmer som det går an å lytte aktivt på, og ikke bare bruke som bakgrunnslyd. Det går mest i P2, noe i P1, og litt i NRK Alltid nyheter, NRK Folkemusikk og NRK klassisk. Reklamefinansierte kanaler hører jeg sjeldent på.

Favorittprogrammet framfor alt er Ekko, det er så befriende med et program som ikke stadig blir avbrutt av musikk. Ellers liker jeg også godt Språkteigen, Kurèr, Radioteateret, Verdibørsen, Ukeslutt, Ytring, Kulturhuset og Radiodokumentaren. Mye av radiolyttinga mi skjer via podcast. Jeg hører radio når jeg går tur, reiser kollektivt, lager mat og gjør husarbeid.

Skrevet

akkurat nå hører jeg på p3 om morgenen når jeg våkner, ikke helt i mål om det er riktig for meg, hører på radio norge på vei til jobben i bil, men den kanalen klarer jeg ikke å høre på lenge av gangen. Loven og co er greie nok om morgenen. 

Skrevet

P3Morgen, Radioresepsjonen og Lønsj er vel det eneste jeg liker. Ellers kan P3 godt stå på i bakgrunnen som litt underholdning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...