AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Truffet en fyr på match.no. Vi har hatt 5 dater. I går spurte jeg om vi skulle treffes igjen en dag til uka. Han sa han måtte se, at det er mye å gjøre på jobb i ukene fremover og at han måtte ta en dag av gangen. Jeg ble derfor usikker (har vært usikker siden sist vi traff hverandre også pga lite interesse på meldinger fra han (han var veldig på i starten) så jeg spurte rett ut, om han fortsatt hadde lyst å treffe meg og om han ikke ønsket det satt jeg pris på om han ar ærlig og sa det til meg isteden for å ta mindre og mindre kontakt og aldri ha tid til å treffes. Det sa han at han skulle og håpet jeg gjorde det samme. Han sa at han likte å være med meg og vil se meg igjen. Men jeg vet liksom ikke. Om man liker noen klarer man vell å få tid til å møtes ett par timer i løpet av en uke? Hva tror dere? Stole på at han sier ifra om han ikke syntes vi funker? Anonymkode: 927dd...03b
OppNedPåAlt Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Av og til er det mye stress og styr og de timene man har til overs vil man bare slappe helt av. Folk er forskjellige. Men jeg hadde nok ikke satset alt på han, fortsett med livet ditt, så sier han heller fra når han har tid igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Jeg fortsetter med livet mitt. Men om han egentlig ikke er intressert vil jeg gjerne gå videre. Jeg liker han, absolutt, men jeg vil ikke bli holdt på gress. Anonymkode: 927dd...03b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Nei du overdriver. Når man nettopp har møtt noen, og har mye med jobb eller privatliv så må man nedprioritere sitt nye bekjentskap for en periode. Det er helt innafor å si (sannheten) at han gjerne vil treffes men må se an når for han har mye stress. Gi han en ukes tid så hører du nok fra han når ting rundt han har roet seg litt. Stol på det han sier og ikke overtolk. Anonymkode: 8a579...f1b 1
ClosedParadise Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Jeg fikk litt frysninger av den overskriften der.... 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Hvorfor fikk du frysninger? Er du jente så vet du jo at vi må tolke det meste gutter sier og gjør. Like før jeg bytter fil.... Anonymkode: 927dd...03b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Handling er det beste beviset. Jeg ville bare ligget lavt og sett det an. Ballen ligger hos ham uansett. Anonymkode: 1b8d4...2b3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handling er det beste beviset. Jeg ville bare ligget lavt og sett det an. Ballen ligger hos ham uansett. Anonymkode: 1b8d4...2b3 Men jeg sliter litt med det å ikke få bekreftelse. Jeg hater å ikke vite. Jeg liker han godt å det gjør meg tullete å ikke vite om han bare dropper meg og jeg må gå å vente på det. Vil han ikke sees mer vil jeg vite det nå, så jeg kan glemme han å gå videre å treffe andre. Jeg ser han var aktiv på tinder. Vi ble enige om å ikke date andre og han sa han kom til å slette tinder. Jeg skulle inn for å slette min bruker igår og ser da at han har vært inne for bare noen timer siden. Hører jeg ikke noe fra han i løpet av uka, sier jeg at det her ikke funker for meg, hater å gå sånn i uvisshet, spesielt når jeg liker han så godt. Ballen ligger hos han som dere sier, så gir han uka til å ta kontakt å evt spørre om å treffes, gjør han ikke det er det over for min del. Anonymkode: 927dd...03b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg sliter litt med det å ikke få bekreftelse. Jeg hater å ikke vite. Jeg liker han godt å det gjør meg tullete å ikke vite om han bare dropper meg og jeg må gå å vente på det. Vil han ikke sees mer vil jeg vite det nå, så jeg kan glemme han å gå videre å treffe andre. Jeg ser han var aktiv på tinder. Vi ble enige om å ikke date andre og han sa han kom til å slette tinder. Jeg skulle inn for å slette min bruker igår og ser da at han har vært inne for bare noen timer siden. Hører jeg ikke noe fra han i løpet av uka, sier jeg at det her ikke funker for meg, hater å gå sånn i uvisshet, spesielt når jeg liker han så godt. Ballen ligger hos han som dere sier, så gir han uka til å ta kontakt å evt spørre om å treffes, gjør han ikke det er det over for min del. Anonymkode: 927dd...03b Jeg forstår det, men slik er det noen ganger. Menn og kvinner er forskjellige. Menns "byrde" er at de ofte er den som må ta initiativ, og møter avvisning veldig ofte. Kvinners "byrde" er at de må åpne seg opp for muligheten at mannen ikke lenger tar kontakt. Rett og slett fordi menn har flere grader av interesse. Mens kvinner stort sett enten er interessert eller uinteressert har jo menn lavere terskel for seksuell interesse. Veldig mange kvinner faller et sted imellom. Kanskje vet han enda ikke helt hva han er interessert i, da du kan være seksuell attraktiv nok men han har ikke helt funnet ut om du er langtidspotensiale. I denne fasen føler man seg frem. Det skal jo gjelde begge. Du kjenner ham heller ikke godt nok til å vite konkret hva du vil med ham. Så den safeste måten å lese av en manns interesse er rett og slett å lese av hans handlinger. Ellers tror jeg mange kvinner kan bli litt flinkere til å ikke legge følelsene inn hos noen såpass tidlig. Det er mange som finner en fyr de liker, og da faller alt annet på sidelinjen. Gå ut som vanlig, treff venner, legg energi i jobb/studier og si ja takk til en date om du får tilbudet - du er fortsatt singel. Anonymkode: 1b8d4...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Du har helt rett. Jeg legger nok litt for mye i det. Vi har hatt sex og det er nok der jeg blir veldig følelsesmessig knyttet en person. Vi snakket allerede om det på 2 daten at både han og jeg var ute etter noe mere enn et seksuelt forhold. Skulle ventet med å ha sex. Det er da det blir vanskelig for meg å jeg får en følelse av at jeg har blitt "brukt" og nå kan kastes og glemmes. Og mye av grunnen til at jeg føler det sånn er min egen feil og dumme valg jeg har tatt tidligere. Anonymkode: 927dd...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå