Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Hvor mange kjoler prøvde dere før dere fant drømmekjolen? Var dere innom kun en brudesalong eller flere? Jeg har så vidt kommet igang og har vært i en salong hvor jeg prøvde 4 kjoler. To av de var veldig fine men jeg har lyst til å kikke flere steder før jeg bestemmer meg. Brud 4.juni - 2005.
cecily Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg var kun innom en brudesalong. Der prøvde jeg fire kjoler, den fjerde var drømmekjolen. Jeg skulle egentlig bare innom og se/prøve litt, men endte med å kjøpe kjolen der og da. Det sa bare pang, og jeg kunne ikke tenke meg en annen kjole.
Tosca Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kjøpte faktisk den aller første kjolen jeg prøvde. Jeg var innom to andre brudesalonger etterpå, men klarte ikke å få den første kjolen ut av hodet. Så da jeg kom hjem, kastet jeg meg over telefonen og bestilte kjolen. Angrer ikke på det i det hele tatt. Ble kjempefornøyd!
Xina Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg hadde finne kjolen før det ble fastsatt dato....trodde jeg. Fikk kjøpe en kjole av ei "venninne".Endte til slutt med at kjolen ble sendt i retur og jeg fikk pengene tilbake. Nok om den saken. Så kom jeg over creme farga 2003 mod St.Patrick kjole på nettet som jeg kjøpte. En a-formet kjole med langt slep. Fikk ei til og se på kjolen .Minst 5 cm for liten under puppene er så mye at jeg ble rådet til og ikke ta den sjansen at den "kommer til og passe". Kjolen var altså for liten!! Tok et par dager og St.Patrick kjolen var solgt. Fant så en 2 delt Lilly Kjole. Den satt som et skudd og er aldeles nydelig!! Nå henger den oppe i 2 etasje og venter.Nesten redd jeg skal se den ihjel jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå