Gå til innhold

Fins det en burgersjappe på Lambertseter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn i tilfelle jeg er fyllesjuk en dag :) Har nettopp flytta i området og ikke funnet noen burgersjappe.. bor ikke så langt fra senteret. 

Anonymkode: 1b61b...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger ei sjappe på andre siden av friidrettsbanen, hvis man tar utgangspunkt i Lambertseter skole. Den heter Din kebab og pizza. Vi gikk alltid dit da vi bodde på Lambert. :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, PecanPie skrev:

Det ligger ei sjappe på andre siden av friidrettsbanen, hvis man tar utgangspunkt i Lambertseter skole. Den heter Din kebab og pizza. Vi gikk alltid dit da vi bodde på Lambert. :)

Er det sant? Jeg bor jo ved siden av skolen.. men har ikke hengt så mye ved den banen. Får gå meg en tur og sjekke :) Er maten god der da? 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant? Jeg bor jo ved siden av skolen.. men har ikke hengt så mye ved den banen. Får gå meg en tur og sjekke :) Er maten god der da? 

Den ligger på kortsiden av banen (noe som er innmari irriterende hvis man skal trene på banen, og løper forbi frityrlukt hver 400. meter....), lengst øst kan man vel si. 

Vi var alltid fornøyd med maten. 

Likte også maten på Sushi og Thai, som et nevnt av Kontormus. 

Endret av PecanPie
Skrevet

Ellers tror jeg du kan bestille og få levert fra Texas King Kebab på Sæter. :)  Det er ikke så langt unna, men ikke helt gåavstand. 

Skrevet

Og det er en kebabsjappe nede ved NIF'en som jeg tror har burgere og pizza i tillegg. Da går en veien ned forbi Munkelia T-bane. Ikke så langt, og går fint an og gå fra skolen.

Skrevet

Og Pizzabua på nordsiden av senteret (selv om jeg egentlig syns at pizzaen var litt for varierende fra gang til gagn, til at jeg egentlig vil anbefale den. Man var veldig avhengig av hvem som sto på kjøkkenet, hvertfall da vi gikk dit. Men den finnes, i alle fall). 

Skrevet
2 minutter siden, PecanPie skrev:

Og Pizzabua på nordsiden av senteret (selv om jeg egentlig syns at pizzaen var litt for varierende fra gang til gagn, til at jeg egentlig vil anbefale den. Man var veldig avhengig av hvem som sto på kjøkkenet, hvertfall da vi gikk dit. Men den finnes, i alle fall). 

Pizzabua-pizza'n er vel kåret til Oslos beste! ;) Kjøper ikke pizza annet sted når en har den.

Skrevet
8 minutter siden, Kontormus skrev:

Pizzabua-pizza'n er vel kåret til Oslos beste! ;) Kjøper ikke pizza annet sted når en har den.

Mulig det, men jeg har likevel opplevd varierende kvalitet på pizzaen, både i positiv og negativ forstand. Jeg kunne tatt en skikkelig god Pizza Opera når som helst, men det hendte rett som det var at den var helle smakløs. Kanskje vi handlet på feil tidspunkt?

Skrevet
35 minutter siden, PecanPie skrev:

Mulig det, men jeg har likevel opplevd varierende kvalitet på pizzaen, både i positiv og negativ forstand. Jeg kunne tatt en skikkelig god Pizza Opera når som helst, men det hendte rett som det var at den var helle smakløs. Kanskje vi handlet på feil tidspunkt?

Jeg vet ikke for jeg kjøper ikke pizza der så ofte. Men min sønn gjør, så ofte at de starter på den når de ser han kommer. Kanskje han ser nyansene? Det tror jeg nesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...