Gå til innhold

Morsdag og farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om mors- og farsdag er lagt til faste datoer hvert år? Dvs. faste datoer går vel ikke helt ettersom de alltid er på søndager, men er det "faste søndager" for å si det sånn? Noen som vet, og isåfall hvilke dager? :klø:

Nullhull-hengiven datter :blomst:

Skrevet

Det faller alltid på en søndag... men ikke spør meg i hvilken måned! :fy: :oops:

Skrevet

vi bruker ikke feire slik i familien min,hvis vi kommer på det så gratulerer vi,men stresser liksom ikke noe med det

Skrevet

Farsdag: alltid 2 søndag i november.

Morsdag: alltid 2 søndag i februar.

Synes det er en fin dag å sette litt ekstra pris på sine foreldre / bli satt pris på som foreldrer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lisemor har rett når det gjelder dagene det gjelder. Hos oss markerer vi alltid denne dagen. Trenger ikke være noe dyr utgift heller. En tjeneste eller opplevelse er vel så god, om ikke bedre, enn en gave!

Skrevet
Farsdag: alltid 2 søndag i november.

Morsdag: alltid 2 søndag i februar.

Synes det er en fin dag å sette litt ekstra pris på sine foreldre / bli satt pris på som foreldrer.

Takk, det var bare det jeg lurte på! :rosasmil:

Skrevet

Jeg synes disse dagene er ganske diskriminerende. Hva med stemors- eller stefarsdag? Brorsdag hadde ogå vært på sin plass. Og onkelsdag, tantedag, fetterdag kanskje? Filleonkelsdag hadde også vært fint.

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger vel ikke å gjøre så mye ut av det vel?

Et pent og gjerne hjemmelaget kort er ikke å kimse av. Og man kan jo like godt gi kort til stefar og stemor samtidig.

Skrevet

For meg er det en fin unnskyldning til å ta meg en ekstra tur bort til foreldrene mine. Jeg er der titt og ofte ellers også, men disse to dagene er fastsatt hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...