Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg vente med å tisse? G-test, 10 dpo, ikke morgenurin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg vil ta en test på kvelden, hvor lenge må jeg minimum vente for at det skal være sjans for å vise riktig resultat? 

Er 10 dpo. Nå er det 4 timer siden sist jeg tisset. Holder det med 5 timer? Vil det tilsvare morgenurin? Eller 6 timer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så er det for tidlig for en test, og for det andre så bør du vente til i morgen tidlig og teste på morgenurin da urinen er mest konsentrert da.

Tester du nå i kveld så vil du mest sannsynlig få feil resultat. 

Anonymkode: e44ae...4d4

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For det første så er det for tidlig for en test, og for det andre så bør du vente til i morgen tidlig og teste på morgenurin da urinen er mest konsentrert da.

Tester du nå i kveld så vil du mest sannsynlig få feil resultat. 

Anonymkode: e44ae...4d4

Selv om jeg venter f.eks 7 timer med å tisse? Fra sist jeg tisset...

Skrevet

Mange får positiv 10 dpo, men ikke alle. Mest sannsynlig på morgeurin, men jeg fikk f.eks positiv 9dpo på ettermiddagsurin. Har du testet å ta av, og kan takle en foreløpig negativ test, så kjør på! 

Anonymkode: 343f5...08f

• Liker 1
Skrevet

4 timer er nok.

Får du ikke en positiv test, så er det fordi du tester for tidlig med tanke på IKM eller du ikke er gravid.

4 timer siden sist dobesøk er nok.

Har du testet?

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Enamorada skrev:

4 timer er nok.

Får du ikke en positiv test, så er det fordi du tester for tidlig med tanke på IKM eller du ikke er gravid.

4 timer siden sist dobesøk er nok.

Har du testet?

Jeg testet negativt ja. Får vente og se. :) Må vel bestille flere billigtester ;)

• Liker 1
Skrevet

Bare tull at 10 DPO er for tidlig! Jeg testet 9DPO og den var positiv. 10 DPO KLART positiv. Lykke til!:) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...