Kaisamaia Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Når jeg vil ta en test på kvelden, hvor lenge må jeg minimum vente for at det skal være sjans for å vise riktig resultat? Er 10 dpo. Nå er det 4 timer siden sist jeg tisset. Holder det med 5 timer? Vil det tilsvare morgenurin? Eller 6 timer?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 For det første så er det for tidlig for en test, og for det andre så bør du vente til i morgen tidlig og teste på morgenurin da urinen er mest konsentrert da. Tester du nå i kveld så vil du mest sannsynlig få feil resultat. Anonymkode: e44ae...4d4 1
Kaisamaia Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For det første så er det for tidlig for en test, og for det andre så bør du vente til i morgen tidlig og teste på morgenurin da urinen er mest konsentrert da. Tester du nå i kveld så vil du mest sannsynlig få feil resultat. Anonymkode: e44ae...4d4 Selv om jeg venter f.eks 7 timer med å tisse? Fra sist jeg tisset...
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Mange får positiv 10 dpo, men ikke alle. Mest sannsynlig på morgeurin, men jeg fikk f.eks positiv 9dpo på ettermiddagsurin. Har du testet å ta av, og kan takle en foreløpig negativ test, så kjør på! Anonymkode: 343f5...08f 1
Enamorada Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 4 timer er nok. Får du ikke en positiv test, så er det fordi du tester for tidlig med tanke på IKM eller du ikke er gravid. 4 timer siden sist dobesøk er nok. Har du testet? 1
Kaisamaia Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2016 47 minutter siden, Enamorada skrev: 4 timer er nok. Får du ikke en positiv test, så er det fordi du tester for tidlig med tanke på IKM eller du ikke er gravid. 4 timer siden sist dobesøk er nok. Har du testet? Jeg testet negativt ja. Får vente og se. Må vel bestille flere billigtester 1
ingeniørfrue Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Bare tull at 10 DPO er for tidlig! Jeg testet 9DPO og den var positiv. 10 DPO KLART positiv. Lykke til!:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå