Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vil slette dette

Endret av Limo
slette
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Limo skrev:

For litt over en uke siden var jeg hos frisøren. Ble anbefalt en salong i Oslo av ei venninne, så jeg dro dit. Jeg ønsket å bli lysere og ville fjerne det oransje i håret, men sa ifra om at jeg ikke ville bli hvit. Ville ha en kald, blond farge.. Kom dit med ca. 3-4 cm mørk ettervekst. Frisøren valgte å stripe håret mitt ved bruk av hette, og resultatet ble nesten hvitt hår og masse gulskjær (selvfølgelig var gulskjæret forventet) men med tydelig ettervekst.. Det var en liten del av etterveksten som ble farget, og den er kritt hvit. Så nå har jeg mørk ettervekst, hvitt hår på toppen av hodet, så blir håret gulere og gulere nedover....

Jeg syns hårfargen ble for lys, for jeg ser rett og slett syk ut. Jeg er ganske blek, og det var derfor jeg ikke ville bli for lys.. Og den etterveksten i tillegg. Vurderer å dra tilbake og farge håret en litt mørkere farge (jeg kler det mye bedre). Og jeg skal vise bilde av hva jeg har lyst på :fnise:

Håret mitt er utrolig sterkt, og frisøren kuret det masse slik at det ikke skulle bli helt nedbrutt etter blekingen.

Det er mulig jeg var uklar da jeg kom og fortalte hva jeg ville gjøre med håret mitt. Frisøren var veldig flink, og kjempe koselig. Men blir det for dumt å dra dit etter 2 uker og ønske en ny farge? Jeg tror for å være ærlig at dette bare var uheldig. Jeg VET at dette er en flink frisør, så jeg er ikke redd for å dra dit igjen :) 

Dra tilbake og fortell frisøren situasjonen :) bare si det ikke ble helt hva du hadde tenkt, så fikser hun nok opp så godt hun kan :) alt frisøren vil er jo at du skal bli fornøyd

Anonymkode: bb4bd...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...