AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Noen som vil være med på øko-ferie til Brasil? Vi prøver å styre unna dyre hoteller og velger enklere løsninger. Gjerne i jungelen. Vasker klærne for hånd og reiser kollektivt i stedet for å ta taxi. Velger små lokale butikker med kortreist mat i stedet for de kommersielle kjedene. Kort sagt så gjør vi planeten og fremtidige generasjoner en tjeneste, samtidig som vi får opplevelser for livet. Anonymkode: a7fa6...106
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Lykke til med kortreiste slanger når dere overnatter i jungelen! Har hørt at de skal smake som kylling, så ta dem før de tar dere! God tur! Anonymkode: 9e763...c3c
Gjest Sunhands Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Venninnen min var på det og bodde en måned i Amazonas. Var visst en fantastisk tur. Har ikke mulighet selv, men god tur!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Den 2/2/2016 at 23.37, Sunhands skrev: Venninnen min var på det og bodde en måned i Amazonas. Var visst en fantastisk tur. Har ikke mulighet selv, men god tur! Ta fri fra jobben og bli med.Planeten vår fortener det! Anonymkode: a7fa6...106
Gjest Sunhands Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta fri fra jobben og bli med.Planeten vår fortener det! Anonymkode: a7fa6...106 Hehe.. Ikke akkurat kanskje, jeg har flyforbud en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå