Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisøren på onsdag og farge håret. Har prøvd å finne bilder på Google, og fant et jeg syns er kjempefint (legger det ved). Det eneste er at jeg ikke vet om det blir fint på meg? Jeg har en kald hudtone og har hørt at da burde man velge kald undertone på fargen også, men syns kanskje denne fargen ser varm ut? Eller er den mer nøytral? 

Setter kjempestor pris på svar, og håper bildet kommer med og ikke er for stort :) 

image.jpeg

Anonymkode: 60eec...c09

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Skal du gjøre balayage slik som hun har på bildet? Ser ut som den er litt gylden, men ser kalde toner der også. Hva er utgangspunktet ditt da?

Skrevet
9 minutter siden, incognita skrev:

Skal du gjøre balayage slik som hun har på bildet? Ser ut som den er litt gylden, men ser kalde toner der også. Hva er utgangspunktet ditt da?

Har tenkt litt på det, frisøren nevnte at det var en teknikk hun syns ble naturlig og fint :) har såkalt kommunegrått hår fra før, mørk blondt/lys brunt. 

Gjest incognita
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt litt på det, frisøren nevnte at det var en teknikk hun syns ble naturlig og fint :) har såkalt kommunegrått hår fra før, mørk blondt/lys brunt. 

Ja, også er den så lett å vedlikeholde, tåler ettervekst osv. Jeg ville gått for kalde toner i ditt tilfelle. 

Skrevet
7 minutter siden, incognita skrev:

Ja, også er den så lett å vedlikeholde, tåler ettervekst osv. Jeg ville gått for kalde toner i ditt tilfelle. 

Tusen takk for raske og fine svar! :) 

Gjest incognita
Skrevet

Det var så lite. Lykke til, blir sikkert kjempefint. :) 

• 3 uker senere...
Skrevet
1 time siden, incognita skrev:

Ble du fornøyd TS? :) 

Ja! Skal tilbake en gang til om en mnd for å lysne det ennå litt mer, men foreløpig veldig fornøyd! :) hjalp veldig mye med dine svar i tråden, følte jeg kunne forklare frisøren litt mer hva jeg ville ha. Så tusen takk igjen! :):) 

Gjest incognita
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Skal tilbake en gang til om en mnd for å lysne det ennå litt mer, men foreløpig veldig fornøyd! :) hjalp veldig mye med dine svar i tråden, følte jeg kunne forklare frisøren litt mer hva jeg ville ha. Så tusen takk igjen! :):) 

Så bra. Det var så lite. :blomst: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...