Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd eggløsningstestene og graviditetstester fra billigtester.no? Og hva erfaringene er med de?

Anonymkode: 25d83...037

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som man får på eBay, bare MYE billigere. Like gode som de på butikken, men bare uten all plastikken rundt. 

25,- for mellom 30-60 billig strips EL og graviditets tester på eBay, bra mye dyrere på billige-tester.no, men allikevel mye billigere enn i butikk. 

Sitter nå med 70 gravid tester fra eBay, koster meg under 50,- lappen.

Anonymkode: 5be7e...762

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Samme som man får på eBay, bare MYE billigere. Like gode som de på butikken, men bare uten all plastikken rundt. 

25,- for mellom 30-60 billig strips EL og graviditets tester på eBay, bra mye dyrere på billige-tester.no, men allikevel mye billigere enn i butikk. 

Sitter nå med 70 gravid tester fra eBay, koster meg under 50,- lappen.

Mye billigere på eBay mente jeg, men det skjønner du nok. :)

Skrevet

OK for prøvde en i går og i dag og den viste to like streker begge dagene. Og tror ikke traff akkurat eggløsning med en gang..

-TS

Skrevet

Eggløsningstest fra billigtester viste positiv samme dag hos meg som Clearblue. Det samme med graviditetstest. Fikk positiv med billigtest og dobbeltsjekket med Clearblue :) 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK for prøvde en i går og i dag og den viste to like streker begge dagene. Og tror ikke traff akkurat eggløsning med en gang..

-TS

Det kommer jo an på, hvilken dag er du på i syklusen din? Noen har flere positive EL tester på rad før negativ og "bevis" på at EL har vært. 

Strekene må være helt like, eller at test streken er sterkere enn kontrollstreken for at den skal regnes som positiv. 

Skrevet

Siden jeg hadde en SA i november er syklusen litt ustabil men har hatt eggløsning ca 14 dager før mens før så regner egentlig rundt nå men får prøve å ta en senere til uka og se hva den slår ut på for syntes de strekene var like.. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...