Gå til innhold

De tre C-ene: Nøkkelen til å dra damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke si det bedre selv! Det er bare å se og lære, mannfolk! Han her har virkelig skjønt det. 

CONFIDENCE

COURAGE

COMPETENCE

Skaff dere det, så blir det suksess på damefronten :)

Anonymkode: e97de...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han glemte CASH.

Anonymkode: 0304c...38c

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Cartman skrev:

Charm?

Det går jo litt under CONFIDENCE og kanskje også COURAGE. Men det er kanskje også noe litt eget. Uansett, skaff dere gjerne CHARM også. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han glemte CASH.

Anonymkode: 0304c...38c

Dette går under COMPETENCE, med kompetanse følger betaling. Men ja, det er kanskje også noe litt eget. 

Så da har vi fem C-er:

COMPETENCE

CHARM

CASH

COURAGE

CONFIDENCE

Skaff dere dette, kjære menn, så får dere draget før dere aner :)

Skrevet

Eller bare være dere selv, så slipper dama å bli skuffa når masken detter av? 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Belladonna skrev:

Dårligste rådet ever. Hvis du ikke har kompetanse eller sjarm, er fattig og mangler mot og selvtillit, så hjelper det ikke å være seg selv! Da må du gå i deg selv og endre deg selv. Gjøre noe med livet ditt. Bli en MANN. Få de fem C-ene på plass, slik at det blir en del av deg. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Belladonna skrev:

Jeg har vært meg selv hele livet, og det har ikke skjedd en dritt. Uten nok selvtillit og mot til å vise at en liker damer, skjer der fint lite.

Jeg måtte fylle 26 før jeg torte å vise at jeg likte noen. Jeg var da selvfølgelig ikke bra nok, og det gikk veldig hardt ut over en allerede elendig selvtillit. Siden den gang har jeg kommet til samme konklusjon som han i videoen og blitt veldig fast bestemt på å gjøre noe med det.

Men det er ingen enkel oppgave, hovedsakelig fordi jeg har noen veldig negative tanker innimellom som drar meg langt ned, og den følelsen av å være verdiløs er helt jævlig. Men jeg har ikke lyst til å gi opp, hovedsakelig først og fremst for min egen del.. Først når jeg har fått skikk på min elendige selvfølelse kan jeg begynne å tenke på å tiltrekke meg et kvinnemenneske.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette går under COMPETENCE, med kompetanse følger betaling. Men ja, det er kanskje også noe litt eget. 

Så da har vi fem C-er:

COMPETENCE

CHARM

CASH

COURAGE

CONFIDENCE

Skaff dere dette, kjære menn, så får dere draget før dere aner :)

Min samboer som er mann har mye mindre penger enn meg (vi er begge studenter) og han har jo tydeligvis draget som fy på meg. De mennene som tror de ikke har draget fordi de ikke har penger er en gjeng med tullinger. De har ikke draget fordi de går på nav, ikke fordi de ikke har penger.

Anonymkode: 25a0e...49f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårligste rådet ever. Hvis du ikke har kompetanse eller sjarm, er fattig og mangler mot og selvtillit, så hjelper det ikke å være seg selv! Da må du gå i deg selv og endre deg selv. Gjøre noe med livet ditt. Bli en MANN. Få de fem C-ene på plass, slik at det blir en del av deg. 

Nettopp. Da er du jo deg selv, ergo ingen maske... Veldig mange menn er flinke på dette de første 2 månedene og så gidder de ikke mer. Denne tråden burde hete "hvordan snu livet på hodet, få orden på hverdagen, endre seg selv til noe bedre, bli mer lykkelig, + få damer med på kjøpet"... Dette handler ikke om å dra damer, men å gjøre live sitt generelt bedre. Seff, det er mer tiltrekkende med folk som har orden på livet, men hvem vet ikke det? 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, fullførsetningen skrev:

Jeg har vært meg selv hele livet, og det har ikke skjedd en dritt. Uten nok selvtillit og mot til å vise at en liker damer, skjer der fint lite.

Som sagt, ikke hør på henne! Dårligste rådet ever! Hør på mannen i videoen. Han har skjønt det! Lykke til med selvutviklingen! Virker som du er på god vei allerede. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer som er mann har mye mindre penger enn meg (vi er begge studenter) og han har jo tydeligvis draget som fy på meg. De mennene som tror de ikke har draget fordi de ikke har penger er en gjeng med tullinger. De har ikke draget fordi de går på nav, ikke fordi de ikke har penger.

Anonymkode: 25a0e...49f

Duh! Fordi han er student! Studenter har ikke penger, men de vil tjene penger når de kommer i fast jobb. 

Skrevet
3 minutter siden, fullførsetningen skrev:

Jeg måtte fylle 26 før jeg torte å vise at jeg likte noen. Jeg var da selvfølgelig ikke bra nok, og det gikk veldig hardt ut over en allerede elendig selvtillit. Siden den gang har jeg kommet til samme konklusjon som han i videoen og blitt veldig fast bestemt på å gjøre noe med det.

Men det er ingen enkel oppgave, hovedsakelig fordi jeg har noen veldig negative tanker innimellom som drar meg langt ned, og den følelsen av å være verdiløs er helt jævlig. Men jeg har ikke lyst til å gi opp, hovedsakelig først og fremst for min egen del.. Først når jeg har fått skikk på min elendige selvfølelse kan jeg begynne å tenke på å tiltrekke meg et kvinnemenneske.

Jeg bare påpeker at det nytter ikke ikke å late som man er noe man ikke er. Dersom den man er ikke er bra nok, må man selvfølgelig prøve å endre seg selv til noe bedre. Det er bare viktig at det er en permanent endring som egentlig går ut på å bedre forholdet til seg selv, enn å dra damer. Du må bli den personen du vil være, for så å kunne være deg selv i kontakt med damer. Det er bare viktig å ikke ta på seg en maske, mener jeg. For den detter som regel av til slutt...

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skaff dere det

Hvordan da?

Anonymkode: 29cc5...865

Skrevet

En viktig C: CAT LOVER

il_570xN.767674071_os4v.jpg

• Liker 5
Skrevet

De tre C'ene du sier der tar lang tid å få. Det er vanskelig. Er ikke "bare å skaffe det".

Så har man de som faktisk gjør jobben og kan velge og vrake i damer. Det kan ta mange år å komme så langt, og da er plutselig ingen dame bra nok til å slå seg til ro med. 

Videre syns jeg slike "råd" fra kvinner er latterlige. Det er altfor mye fokus på at mannen skal prestere i et forhold og ta initiativ, mens kvinnen sitter igjen og vurderer. Det er faktisk veldig lite fokus på at kvinner skal holde et visst nivå.

Det eneste du oppnår med å gi slike råd til menn er at du svekker andre damers sjanser. Damer har mest nytte av menn som har middels nivå av de tre C'ene, slik at han faktisk gidder gi deg en sjanse.

Anonymkode: 8053f...7ff

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Belladonna skrev:

Jeg bare påpeker at det nytter ikke ikke å late som man er noe man ikke er. Dersom den man er ikke er bra nok, må man selvfølgelig prøve å endre seg selv til noe bedre. Det er bare viktig at det er en permanent endring som egentlig går ut på å bedre forholdet til seg selv, enn å dra damer. Du må bli den personen du vil være, for så å kunne være deg selv i kontakt med damer. Det er bare viktig å ikke ta på seg en maske, mener jeg. For den detter som regel av til slutt...

Og ved å endre seg til noe bedre, noe man ønsker å være så må man iblant bruke en maske. Det er noe som heter "fake it till you make it" og i de ligger det at man må befinne seg litt utenfor komfortsonen en liten stund, gjerne gjentatte ganger, for å skape en varig endring.

Motivasjonen bør selvsagt ikke bare være å dra damer, men at man kan pushe seg selv litt iblant - det bør man. 

Anonymkode: f819e...7f1

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ved å endre seg til noe bedre, noe man ønsker å være så må man iblant bruke en maske. Det er noe som heter "fake it till you make it" og i de ligger det at man må befinne seg litt utenfor komfortsonen en liten stund, gjerne gjentatte ganger, for å skape en varig endring.

Motivasjonen bør selvsagt ikke bare være å dra damer, men at man kan pushe seg selv litt iblant - det bør man. 

Motivasjonen man bør ha for å nå egne utviklingsmål som gjerne kan være noen av de tre Cène må være en selv.
Det er håpløst å gjøre det av andre grunner egentlig. 

Vi mannfolk må egentlig slutte å gi kvinnfolk den ufortjent høye verdien de får bare etter et førsteinntrykk. 
Begge parter må by på seg selv - ikke bare oss menn. 

Anonymkode: 0252e...a28

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motivasjonen man bør ha for å nå egne utviklingsmål som gjerne kan være noen av de tre Cène må være en selv.

Vi mannfolk må egentlig slutte å gi kvinnfolk den ufortjent høye verdien de får bare etter et førsteinntrykk. 

Ja motivasjonen må være ens egen og ikke for å få dame. Da kommer man ingen vei. Man oppnår ikke nirvana ved å få seg en dame :P Men man skal alltid jobbe med seg selv for å bli en berde versjon av seg selv.

Men den fjaset du kommer med der om at dere gir damer for høy verdig, kan du trekke tilbake. Klart begge parter må by på noe. Men å skylde på oss damer fordi man selv ikke har noe å by på, er bare patetisk. Det der var motstridende fra det første du skrev. En person som er trygg på seg selv, vet veldig godt hva han/hun har å tilby en eventuell partner. Og forventer å finne noe som har like mye å gi tilbake.

Anonymkode: d95a7...a6d

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For så vidt enig i det, men gjør man det så kommer ofte dette med dame som en hyggelig bieffekt også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...