Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Skal kjøpe hundeseng før valpen kommer i hus og er på jakt etter en myk god vaskbar en, må gjerne se fin ut også. Vil helst ikke ha kurv den kan bite i stykker og få i halsen.. Tropehagen Zoo, har de noen fine?
Gjest Lilleulv Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Vi kjøpte vår i dyrebutikken Det er sånn puteseng som kan vaskes
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kjøpte seng i hardplast og kjøpte til en slags madress i noe som lignet på "sacosekk- stoff" Hunen min eeelsker senga si!
enhna Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Sover hunden i senga si om natten eller har dere den i bur?
Gjest Lea Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Kanskje ikke svaret du vil ha; men jeg har sjelden opplevd at hunder har ligget i senga si. Den vi har nå ligger helst på et teppe eller en dyne på gulvet. Hvis du vil ha en billig og grei seng; Kjøp en billig dyne (eller ta en du har liggende). Brett den i to og tråkle litt i hjørnene. Hvis du vil ha den penere, så syr du bare et trekk av et billig pledd (f.eks sånne 10-kroners fleecepledd).
Leo Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Min erfaring er at en avkuttet pappeske med en vaskbar pute og et teppe oppi fungerer helt greit. Når valpen er liten er det uansett ikke til å unngå at den gnager på ting og tang og dessuten skjer det noen ganger uhell med tiss, bæsj og oppkast. Dessuten er det, som Lea sier, slett ikke alle hunder som har et forhold til senger. Skikkelig hundeseng kan du kjøpe når hunden er voksen og du evt. har funnet ut at den faktisk er interessert i å ha en seng.
Gjest Lilleulv Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 Nemi elsker sin seng hun Ligger som regel i den og koser seg. Faktisk så har hun begynt å legge seg i buret om natta også, eller hvis hun vil være i fred...
Midnattsol Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Min også ligger i senga si. www.petshopgirls.no
Gjest Genevieve Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Petshopgirls i Sagveien 24 har flotte senger. Har forelsket meg i den butikken og Oscar er i ferd med å bli gatas moteløve
Midnattsol Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Petshopgirls i Sagveien 24 har flotte senger. Har forelsket meg i den butikken og Oscar er i ferd med å bli gatas moteløve Stilig! Skal dit snart og kjøpe sløyfe til hunden. Må jo være fin når han skal i selskaper i jula. Har lyst på regntøy også og masse andre ting. Mye fint der. Liten avsporing, sorry.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #12 Skrevet 7. november 2004 Petshopgirls i Sagveien 24 har flotte senger. Har forelsket meg i den butikken og Oscar er i ferd med å bli gatas moteløve Oscar? Hva skjedde med den tibetanske noe tispa di da?
Naima Skrevet 7. november 2004 #13 Skrevet 7. november 2004 jeg hadde riktig nokk en stor hund (briard) til den tok jeg en helt vanelig vaskbar dyne med et sterkt trekk over . La det på en anntiskli matte. Fungere helt fin og var lett å holde rent.
Gjest Genevieve Skrevet 7. november 2004 #14 Skrevet 7. november 2004 Oscar? Hva skjedde med den tibetanske noe tispa di da? Nå forveksler du meg nok med en annen bruker. Jeg har en amerikansk cocker spaniel gutt som heter Oscar.
Mette Skrevet 8. november 2004 #15 Skrevet 8. november 2004 Tråden er ryddet litt, diskuter saken Remyline Moderator
Laban Skrevet 8. november 2004 #16 Skrevet 8. november 2004 Min liker heller ikke sengen sin. Endte med at jeg kjøpte en sofapute (egentlig en setepute til sofa) på billigkroken på Ikea til 40 kr, og den er høyt elsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå