AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Jeg handlet et par sort bodyer i går, med bra bh/støtte og med silkedetaljer. Tenkte å bruke når jeg vil følge meg ekstra fin under. Har prøvd de på nå, og de sitter bra. Men et spørsmål i den forbindelse: Når dere bruker body og må ha strømper, bruker dere da stay-ups? Strømpebuksekanten vil vel ellers "presse" bodyen litt inn, og gjøre at den trekker og strammer seg litt? Noen med erfaringer? Anonymkode: 9968d...8fc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Ikke pent med strømpebukse utenpå en body. Ha den under. Stay-ups er kanskje penere. Eller du kan kjøpe et funksjonelt strømpebelte fra engelske nettbutikker. Anonymkode: 9aacf...2ec
Hottrio Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Bruk strømper som ikke er stay-ups, de har ikke denne "gummiaktige" og pressende kanten. Og du bruker strømebelte/holder selvsagt.
Jolene Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Strømper og strømpebelte. Det vil se både finere ut, og være mer funksjonelt. 1
Hottrio Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 4 minutter siden, Jolene skrev: Strømper og strømpebelte. Det vil se både finere ut, og være mer funksjonelt. Dette kan vi!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå