AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg har vært registrert på de fleste datingsider + Tinder. Har opplevd å få mange stygge meldinger som "du er stygg", "du er feit" og "det eneste du duger til er å suge pikken min tørr" (og nei jeg er ikke feit). Dett gjør at jeg har fått veldig dårlig selvtillit og har til tider hatt selvmordstanker. Burde jeg da holde meg unna nettdating? Og hva svarer man sånne folk? Og hvorfor er norske menn så onde? Anonymkode: 1d892...1f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Del Skrevet 31. januar 2016 Du svarer ikke, du rapporterer de til Tinder. Og om du får selvmordstanker av det skal du selvfølgelig holde deg unna. Merkelig at du får så mange stygge meldinger, jeg har ikke fått en eneste en. Er du etnisk norsk? (Lurer bare siden du skrev hvorfor norske menn er så onde) Anonymkode: df6f6...890 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Del Skrevet 31. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du svarer ikke, du rapporterer de til Tinder. Og om du får selvmordstanker av det skal du selvfølgelig holde deg unna. Merkelig at du får så mange stygge meldinger, jeg har ikke fått en eneste en. Er du etnisk norsk? (Lurer bare siden du skrev hvorfor norske menn er så onde) Anonymkode: df6f6...890 Jeg rapporterer de, men blir lei meg likevel. Gråter mye. Jeg er norsk ja, høy og blond. Ser helt vanlig ut. Men norske menn hater meg tydeligvis.. de utenlandske er hyggelige da. Har aldri opplevd at utenlandske menn har vært slemme på sukker etc. Vet liksom ikke hva jeg skal svare til disse mannfolka.. jeg skrev til han ene at jeg håpet han fikk herpes. Men da ble han bare enda mer aggressiv. Anonymkode: 1d892...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Del Skrevet 31. januar 2016 Merkelig, jeg har aldri opplevd noe sånt selv om jeg har vært på både sukker og tinder, og jeg ER tjukk. Har fått et par litt slibrige meldinger på sukker, men faktisk aldri på tinder. synes du skal holde deg unna nettdating hvis det gjør at du ikke har det bra. Anonymkode: 2cc01...47b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Del Skrevet 31. januar 2016 Folk som skriver slikt til andre er jo helt lavmåls selv, så hvorfor bry seg om hva slike folk sier? Har disse typene anonym profil? Eller stiller de med bilde og alt selv? Ville tenkt det var drittunger eller taper-menn som hater damer. Er jo ikke normal oppførsel å skrive slikt til fremmede uansett. Anonymkode: 212cf...5f3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Del Skrevet 31. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som skriver slikt til andre er jo helt lavmåls selv, så hvorfor bry seg om hva slike folk sier? Har disse typene anonym profil? Eller stiller de med bilde og alt selv? Ville tenkt det var drittunger eller taper-menn som hater damer. Er jo ikke normal oppførsel å skrive slikt til fremmede uansett. Anonymkode: 212cf...5f3 Jeg vet, men når det har skjedd så mange ganger blir jeg lei meg. Disse mannfolka (det er de mellom 25 og 35 som er verst) har åpne profiler, og har skrevet de jobber i politiet, som pilot, innen finans, PT'er etc. Han ene var litt skummel, etter jeg rapporterte han laget han bare en ny profil der han skrev masse stygge ting som HORE etc. Aldri mer sukker på meg. Er jo bare slemme menn der Anonymkode: 1d892...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 31. januar 2016 #7 Del Skrevet 31. januar 2016 Skriver menn sånt?! Rapporter dem!! Hadde svart noe a la "ikke rart du er singel med den (manglende) intelligensen der.". Jeg er sjokkert. Men vit at ikke alle norske menn er sånn 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Del Skrevet 31. januar 2016 Kanskje det er noen som er ute etter å hakke på deg, som skaffer seg flere profiler? Husk på at normale, oppegående mennesker driver ikke på slik. Så denne oppførselen sier mer om dem enn det gjør om deg og du trenger ikke bry deg om deres forskrudde meninger og oppførsel. Hvem vil ha slike menn som driver på slik? Ikke mange. Anonymkode: 212cf...5f3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Del Skrevet 31. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg rapporterer de, men blir lei meg likevel. Gråter mye. Jeg er norsk ja, høy og blond. Ser helt vanlig ut. Men norske menn hater meg tydeligvis.. de utenlandske er hyggelige da. Har aldri opplevd at utenlandske menn har vært slemme på sukker etc. Vet liksom ikke hva jeg skal svare til disse mannfolka.. jeg skrev til han ene at jeg håpet han fikk herpes. Men da ble han bare enda mer aggressiv. Anonymkode: 1d892...1f5 Vet du, om du får så stygge meldinger så syns jeg du skal holde deg borte fra nettdating. Så enkelt er det. Er ingen vits i å utsette seg for hets på den måten der. Anonymkode: df6f6...890 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Del Skrevet 31. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som skriver slikt til andre er jo helt lavmåls selv, så hvorfor bry seg om hva slike folk sier? Har disse typene anonym profil? Eller stiller de med bilde og alt selv? Ville tenkt det var drittunger eller taper-menn som hater damer. Er jo ikke normal oppførsel å skrive slikt til fremmede uansett. Anonymkode: 212cf...5f3 Var det jeg tenkte også, at det var noe fake profil med eventuelt en bifil eller en som bare liker å sitte å slenge stygge meldinger til folk. Noen får faktisk tilfredsstillelse av det. (Psykopater) Anonymkode: 1883d...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 31. januar 2016 #11 Del Skrevet 31. januar 2016 Syns og det høres rart ut, opplevde aldri det når jeg hadde sukker for noen år tilbake. Men igjen, rett før jul fikk en venninne av meg en stygg melding på tinder. Visste seg å være en gjenganger på tinder som sendte sammen melding til flere jenter. Han har også blitt delt en mengde ganger på sosiale medier. Tipper det er noen av samme ulla som holder på sånn med deg. Vet det er vanskelig og ikke ta seg nær av det, men hvis det går alt for hardt inn på deg, noe som er forståelig, så burde du revurdere å være inne på slike sider. Evt kun bruke sider der man må betale for å sende meldinger til andre, som match f.eks. Trist at enkelte mennesker er så korttenkte, og sitter å skriver dritt til ukjente på nettet, men det er dessverre realiteten i dag Håper du på en eller annen måte klarer å tenke at dette kun er noen tufser, som kun sier det for å såre. Jeg tviler sterkt på at de hadde skrevet det til deg hvis de faktisk mente det, og de går nok etter de jentene som har et bra utseende, for å prøve å hakke de ned. Husk at det finnes mange bra menn der ute, og det er kun et fåtall som er slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Del Skrevet 31. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært registrert på de fleste datingsider + Tinder. Har opplevd å få mange stygge meldinger som "du er stygg", "du er feit" og "det eneste du duger til er å suge pikken min tørr" (og nei jeg er ikke feit). Dett gjør at jeg har fått veldig dårlig selvtillit og har til tider hatt selvmordstanker. Burde jeg da holde meg unna nettdating? Og hva svarer man sånne folk? Og hvorfor er norske menn så onde? Anonymkode: 1d892...1f5 Slett eller blokker. Ikke kommuniser noen ting med disse. Anonymkode: f42d4...b3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #13 Del Skrevet 31. januar 2016 TS troller nok bare. Påtide å ta fantasiene med seg et annet sted? Anonymkode: 3340f...b64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 31. januar 2016 #14 Del Skrevet 31. januar 2016 Man må takle litt av hvert på nettet ellers må man holde seg unna. Skriv tilbake til de "takk i lige måde :)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #15 Del Skrevet 31. januar 2016 Det er viktig at du tar i brukt de verktøy nettsiden tilbyr for å holde syke folk unna.For det er det de er,når de kan skrive den type ting.På Møteplassen er det f.eks.et snuskfilter du kan aktivere. Anonymkode: 1272d...643 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Del Skrevet 31. januar 2016 7 minutter siden, Aye skrev: Man må takle litt av hvert på nettet ellers må man holde seg unna. Skriv tilbake til de "takk i lige måde :)" Ikke skriv noen ting. Anonymkode: f42d4...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 31. januar 2016 #17 Del Skrevet 31. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke skriv noen ting. Anonymkode: f42d4...b3f Hvorfor ikke? Bare moro det å skrive tilbake til folk. Viser at du er høfflig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 31. januar 2016 #18 Del Skrevet 31. januar 2016 Da må du bare svare frekt tilbake. Skriv "Ja jeg er like stygg som deg. Vi er derfor en perfekt match." og " Jeg er feit og du har liten pikk. Stakkars du kommer vell ikke inn en gang." Eller så kan du ta en klassisk Cartman "Jeg kan ikke huske å ha bedt om din mening. Hvorfor snakker du til meg? Du snakker til meg når jeg har gitt deg lov." Jeg hadde bare svart frekt tilbake. Man skal være snill med snille mennesker og man skal være en jævel med de slemme. Når jeg er på byen med kompiser, så kan det med jevne mellomrom bli en pinlig stillhet. Hvorfor? Fordi jeg setter på plass de som ikke oppfører seg. Flere burde gjøre nettopp det. Det er det eneste som får slike folk til å slutte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #19 Del Skrevet 31. januar 2016 4 timer siden, Aye skrev: Hvorfor ikke? Bare moro det å skrive tilbake til folk. Viser at du er høfflig Nei, det viser bare at du er dum. Rapporter dem, og la være å svare. Anonymkode: 0ef68...037 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 31. januar 2016 #20 Del Skrevet 31. januar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det viser bare at du er dum. Rapporter dem, og la være å svare. Anonymkode: 0ef68...037 Hjelper å være frekk tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå