Gå til innhold

Hun vet ikke at vi har hatt sex... det kan ødelegge alt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg var på en tur med universitetet for noen uker siden. Jeg delte hotellrom med en fyr jeg ikke kjente, men vi kom veldig godt overends. Jeg fikk vite at han tydeligvis "holdt på med ei" - men de hadde visstnok blitt enige om at de kunne hooke med andre. Med andre ord ikke noe seriøst forhold, men mer et "fuck friend" forhold. Siden turen har vi hatt sex fire ganger. Møtte hun jenta på byen på torsdag, og hun snakket om at han pleide å være en skikkelig player - men at han ikke hadde hatt sex med andre på tre måneder.(Må legge til at det garantert er flere enn meg han har hooket med, han var overalt på den turen). Men, jeg har fått vite en helt annen historie av han... Sitter igjen med så altfor mye skyldfølelse akkurat nå. Hun er verdens søteste, og hun fortjener bare ikke dette. Tror jeg mister all kontakt med gjengen de er i dersom jeg forteller det (har ikke rukket å bli så godt kjent med de), men føler jeg burde si det. Samtidig er jeg nesten sikker på at det kommer til å bli sånn at jeg blir utstøtt, og han blir tilgitt. Hun er ei jente jeg gjerne skulle hatt kontakt med i fremtiden, så synes dette er ganske så kjipt. Huff, hva ville dere gjort? :-(

Anonymkode: 37f29...8ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si det. Hvis ikke vil du alltid tenke på det. Hva om de blir kjærester? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pønsk ut en måte å få sagt det til henne anonymt!

Anonymkode: 21e05...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heihei

Jeg var på en tur med universitetet for noen uker siden. Jeg delte hotellrom med en fyr jeg ikke kjente, men vi kom veldig godt overends. Jeg fikk vite at han tydeligvis "holdt på med ei" - men de hadde visstnok blitt enige om at de kunne hooke med andre. Med andre ord ikke noe seriøst forhold, men mer et "fuck friend" forhold. Siden turen har vi hatt sex fire ganger. Møtte hun jenta på byen på torsdag, og hun snakket om at han pleide å være en skikkelig player - men at han ikke hadde hatt sex med andre på tre måneder.(Må legge til at det garantert er flere enn meg han har hooket med, han var overalt på den turen). Men, jeg har fått vite en helt annen historie av han... Sitter igjen med så altfor mye skyldfølelse akkurat nå. Hun er verdens søteste, og hun fortjener bare ikke dette. Tror jeg mister all kontakt med gjengen de er i dersom jeg forteller det (har ikke rukket å bli så godt kjent med de), men føler jeg burde si det. Samtidig er jeg nesten sikker på at det kommer til å bli sånn at jeg blir utstøtt, og han blir tilgitt. Hun er ei jente jeg gjerne skulle hatt kontakt med i fremtiden, så synes dette er ganske så kjipt. Huff, hva ville dere gjort? :-(

(Det uthevede: Fortalte hun at han hadde sagt dette? Det er typisk for playere og for diverse andre skadelige mennesker, at de sier at de har forandret seg til det bedre...)

Bryt kontakten med "elskeren" din. Ta vare på bevis (sms o.l. fra han, dersom det skulle bli bruk for det)

Jeg ville fortalt det jeg visste om playeren til din venninne. Det er risiko for at hun ikke vil tro på det,men etterhvert vil hun jo selv se hvordan han er, og mulig trenge din støtte. Er dere nære venninner, tenker jeg at det vil gå bra.

Anonymkode: 8da51...670

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei

Men, hvorfor har du gjentatte ganger hatt sex med ham når du visste at han "holdt på med" verdens søteste jente? For du visste vel at det var henne han "holdt på med"? Ikke akkurat Prince Charming, dette.

Anonymkode: c64f5...244

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

(Det uthevede: Fortalte hun at han hadde sagt dette? Det er typisk for playere og for diverse andre skadelige mennesker, at de sier at de har forandret seg til det bedre...)

Bryt kontakten med "elskeren" din. Ta vare på bevis (sms o.l. fra han, dersom det skulle bli bruk for det)

Jeg ville fortalt det jeg visste om playeren til din venninne. Det er risiko for at hun ikke vil tro på det,men etterhvert vil hun jo selv se hvordan han er, og mulig trenge din støtte. Er dere nære venninner, tenker jeg at det vil gå bra.

Rettet. Beklager at jeg ikke leste godt nok.

Men jeg tenker at det vil gå bra for deg å snakke med henne, og at dere blir gode venninner som hjelper hverandre :kose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du skal si at du vet at han har ligget rundt i de tre månedene hun tror han ikke har ligget rundt og at du følte for å fortelle henne det siden du syns hun er for snill og bra til å fortjene noe sånt og gå rundt i uvitenhet. Du trenger jo ikke si noe om hvem han har ligget rundt med eller hvor det har vært, så du trenger ikke blande inn deg selv som en av partnerne hans. En advarsel og headsup på at "hei han playeren du tror er trofast mot deg vil fortsette å være en player og som søster til søster sier jeg dette for at du ikke skal stå igjen som både lurt og såret for jeg liker deg som menneske og det fortjener du ikke" er bra 

Anonymkode: 55f4b...29e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sier du ifra til henne at hun dater et rasshøl. Det vil gå utover vennskapet deres senere dersom hun får vite at hun har betrodd seg om hans flotte egenskaper og personlighet til deg, mens du hørte på, vel vitende om at det var ren løgn. 

Men igjen, ikke så jævlig lurt av deg å ligge med en fyr som holder på med venninnen din. Det beste du gjør nå for å bevare vennskapet er ihvertfall å si at du gjorde en tabbe, og at han holdt på med flere på turen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...