Gå til innhold

Er det mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

å falle for noen man ikke kjenner? Likevel, jeg føler jeg kjenner han. I hvert fall litt. Jeg har gått og kikket på han i smug. Mulig det ikke var så i smug som jeg tenkte heller. Øynene mine ble dratt bort mot han, som en magnet. Jeg blir irritert på meg selv som ikke greier å la vær. Jeg må konsentrere meg om å se bort. Han er så utrolig kjekk. Skulle ønske jeg hadde hatt en kjæreste som han. Det var det jeg tenkte.

Jeg husker hvor han satt første gangen jeg så han. Jeg trodde han var eldre. Hvert fall 3-4 år eldre.

Det går en stund, plutselig ser jeg han igjen. Hadde ikke forventet å se han her. Lyden av tankene mine overdøver alt annet. Er det ingen vei ut? Jeg kan ikke snu nå. Jeg kjenner angsten komme. Jeg er redd han. Han er så kjekk. Jeg gjemmer meg bak en hylle. Hva gjør jeg nå? Jeg kjenner det prikker i huden. Angst. Hvorfor gjør han meg sånn her? Jeg er voksen! Hvorfor blir jeg så redd?  Alt eller ingenting. Velg. Det blir ingenting denne gang. Jeg går forbi. Lettet og skuffet på samme tid. 

Så ser jeg plutselig tankene dine. De strømmer mot meg. Det er fint å se. Jeg blir glad, i deg?

Du er for bra. For bra for meg. Hadde du bare kunnet se det selv hvor bra du er. Hva du fortjener. Jeg kan se deg. Jeg vil være der for deg. Hjelpe deg. Jeg ser du trenger det. Jeg har aldri møtt noen som deg. Ikke gå. Jeg trenger deg. 

Anonymkode: 59953...0e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fullt mulig. 

Anonymkode: 5fe81...654

• Liker 2
Skrevet

kvinn deg opp, det er vell ikke verre en å legge han til på fb. om du ikke tør å si hei, lat som om du snubler foran han da vil han garantert hjelpe deg opp, vell  våger du ikke,  vinner du ikke.............

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, tina1986 skrev:

kvinn deg opp, det er vell ikke verre en å legge han til på fb. om du ikke tør å si hei, lat som om du snubler foran han da vil han garantert hjelpe deg opp, vell  våger du ikke,  vinner du ikke.............

Huff så grusomt! Sendte venneforespørsel nå. 😵 kill me 

Anonymkode: 59953...0e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...