Gå til innhold

Hvordan kapre en allright mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får høre at jeg er søt, pen, hyggelig, koselig og til og med sexy. Jeg bryr meg om folk og vil de fleste alt godt. For de jeg er glad i kommer de først i rekka, til og med før meg selv.

Allikevel finner jeg meg ikke noen kjæreste i en alder av 43. Har vært gift og har 2 flotte sønner. 

Savner veldig å ha en kjæreste å være glad i og sulle rundt og gjøre han alt godt.

Jeg er ikke en son går ut på byen og liker meg best hjemme. Har heller ingen gode erfaringer fra datingsider, da jeg synes det er mange sexhungrige menn der. Sex er deilig, men kun med en som elsker meg.

Hvordan skal jeg oppføre meg sammen med menn, hvordan skal jeg "vinne" en mann jeg liker?

Jeg er ikke desperat, men savner veldig å være to og kjærligheten.

Anonymkode: bce48...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nå ble jeg lei meg av å lese denne tråden her. Har det på samme måte. Livet føles umulig, hvertfall akkurat nå. 

Anonymkode: 48744...eb7

Skrevet

Om du har 2 barn og er 43 år må du virkelig gjøre mye av jobben med kontakt selv! 

Ref ditt innlegg. Du er ikke på byen. Du er ikke fan av nett sidene. 

Tar du kontakt med potensielle kandidater? Eller gjør du som mange kvinner og tro at vi fremdeles lever på 1900 tallet når det kommer til dateing? 

Anonymkode: 35d91...786

• Liker 1
Skrevet

Oddsene er imot deg  så her må du nok gjøre en innsats selv.

Vit at de mennene som er interesserte i det du er mest sannsynligvis er tatt allerede. Du må nesten satse på en mann som har barn fra før. Menn i den alderen som kun bryr seg om sex er det fordi det fungerer. Forpliktelser for de koster mer enn sexen de kan få gratis fra andre damer. Du må innse at du ikke er like attraktiv eller har like mye makt som i dine yngre dager. Du må nok kysse mange frosker.

Menn lærer også å lyve bedre. Ville personlig ikke satt så mye håp i å møte en som hjelper deg med ensomheten. Hva får han igjen for all jobben han eventuelt investerer i deg?

Anonymkode: 9aadd...5e7

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får høre at jeg er søt, pen, hyggelig, koselig og til og med sexy. Jeg bryr meg om folk og vil de fleste alt godt. For de jeg er glad i kommer de først i rekka, til og med før meg selv.

Allikevel finner jeg meg ikke noen kjæreste i en alder av 43. Har vært gift og har 2 flotte sønner

Derfor. De beste mennene vil ikke ha to unger med på slep når de velger seg kvinnfolk. 

Anonymkode: 4ad0b...570

• Liker 2
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Allikevel finner jeg meg ikke noen kjæreste i en alder av 43. Har vært gift og har 2 flotte sønner. 

Savner veldig å ha en kjæreste å være glad i og sulle rundt og gjøre han alt godt.

Jeg er ikke en son går ut på byen og liker meg best hjemme. Har heller ingen gode erfaringer fra datingsider, da jeg synes det er mange sexhungrige menn der. Sex er deilig, men kun med en som elsker meg.

Hvordan skal jeg oppføre meg sammen med menn, hvordan skal jeg "vinne" en mann jeg liker?

Forventer du at han skal bare dukke opp og banke på døren din? Du må gjøre en innsats selv. 

Skrevet

For noen krasse svar. Selvfølgelig må ts gjøre en innsats,  men sjanse har hun som alle andre. Må riktignok godta at de fleste menn har barn på den alderen. Hører stadig om menn og kvinner som har møtt sin største kjærlighet senere i livet enn du,ts. Men du må nok komme deg mer ut, om så ikke på byen, hvilket jeg skjønner. Det er da langt i fra en selvfølge at man finner de beste mennene bare fordi man er ung. Se bare rundt deg hvor mye dritt det er i en del forhold.  De beste kan man finne når man er godt voksne og ikke alle menn er så opptatt av ungjenter heller.  Men du må nok komme deg ut litt mer ;) 

Skrevet

Kom deg på Tinder!

Anonymkode: 4ad0b...570

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å nå ble jeg lei meg av å lese denne tråden her. Har det på samme måte. Livet føles umulig, hvertfall akkurat nå. 

Anonymkode: 48744...eb7

Umulig? Kun fordi du er singel? En kan ikke legge hele sin lykke og verdi i om man har en kjæreste eller ikke. Da er det ikke rart livet føles trist.

TS: Du må enten komme deg mer ut på arenaer hvor du treffer mennesker, eller så får du satse på nettdating. Ikke hør på de som sier at du har oddsene mot deg, det er bare tull. Jeg er fem år eldre enn deg, og har null problemer med å få meg dater. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
14 minutter siden, Mythic skrev:

Umulig? Kun fordi du er singel? En kan ikke legge hele sin lykke og verdi i om man har en kjæreste eller ikke. Da er det ikke rart livet føles trist.

TS: Du må enten komme deg mer ut på arenaer hvor du treffer mennesker, eller så får du satse på nettdating. Ikke hør på de som sier at du har oddsene mot deg, det er bare tull. Jeg er fem år eldre enn deg, og har null problemer med å få meg dater. 

Må si meg enig i det. Bare tull og skremselspropaganda. Jeg er 4 år eldre enn deg TS og hadde også null problemet med å få meg dater. 

TS, gå ut blant folk, smil, vær hyggelig med alle og gi menn sjanser. Vis at du setter pris på de. Oppfører du deg som en bitch og er nedlatende, forblir du singel. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hva gjør du noe?

Anonymkode: 4d494...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...