AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Hei. Den siste uka så har jeg vært helt ødelagt. Mer eller mindre sliten og trøtt hele dagen. Baby er også roligere, men beveger på seg! Jeg har vært uggen igår og Idag, og løs i magen igår til Idag hvor jeg er hard i magen. Veldig merkelig dette synes jeg.. Er det tegn på at fødselen kan starte tidlig??.. Vil helst ikke ha lille ut før 38 da.. Anonymkode: 4060d...a04
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Magen har også sunket veldig og henger helt nederst.. Anonymkode: 4060d...a04
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Har ingen råd til deg, men jeg er i uke 34 og er konstant trøtt nå. Sov 12 timer i natt og vil fortsatt bare sove! Har hatt en kjempefin graviditet så langt, men nå går det nedover med formen gitt. Fortsatt 3 uker til med jobb før permisjon, zz Anonymkode: 3b8b3...d9e
PositivPessimist Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Jeg fødte i uke 36+2. Uka før var jeg helt slått ut av en forkjølelse og var dårlig i magen. Men det trenger ikke bety at noe vil skje med deg før tida. Det er så forskjellig. Og hos noen kan tegn på at fødselen nærmer seg vare i noen uker før det skjer noe som helst. Prøv å slappe godt av, så skjer det når det skjer
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 4 minutter siden, PositivPessimist skrev: Jeg fødte i uke 36+2. Uka før var jeg helt slått ut av en forkjølelse og var dårlig i magen. Men det trenger ikke bety at noe vil skje med deg før tida. Det er så forskjellig. Og hos noen kan tegn på at fødselen nærmer seg vare i noen uker før det skjer noe som helst. Prøv å slappe godt av, så skjer det når det skjer Ahh, altså helt lik som meg 😁 Det er lov å håpe at det snart skjer noe, selvom jeg ønsker at mini skal holde seg inne i hula si litt til:) jeg har også begynt å få forkjølelse og ekstremt vondt å ligge sånn og sånn i senga. Sov du dårlig nettene før? Jeg har begynt å få EKSTREME smerter når jeg går nederst i magen innimellom. Sånne kniv stikk støt Hehe.. Magen har også sunket helt ekstremt og ser vel egentlig ut som jeg bare har henge mage.. Den har også blitt mindre, så mini har vel festa seg. Var det sånn for deg å? Jeg må bare spørre jeg, da jeg er 1 gangs og helt ny på dette 😊 Anonymkode: 4060d...a04
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Uke 35 og samme her. Jeg har vært i tipptopp form hele svangerskapet, men nå er jeg sliten. Våkner opp sliten om morran selv om jeg har sovet godt. Lille i magen er også litt roligere. Var litt bekymret og i går å la meg ned for å telle spark og store bevegelser. Er vel anbefalt at man skal kjenne 10 spark på 2 timer. Jeg kjente 40 på 1 minutt, så den bekymringen la jeg fr meg Også har jeg begynt å få veldig mye stikkinger nedentil. Men det er helt vanlig kunne jordmor betrygge meg med, da de fleste begynner å få bekkenløsning på dette tidspunktet. Kjenner meg også mer iggen og nesten litt kvalm til tider. Har også hatt fryktelig løs mage noen dager. Kynnerne har også begynt å ta litt mer tak, og de kan være ganske ubehagelige. Anonymkode: 0abd9...44a
PositivPessimist Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ahh, altså helt lik som meg 😁 Det er lov å håpe at det snart skjer noe, selvom jeg ønsker at mini skal holde seg inne i hula si litt til:) jeg har også begynt å få forkjølelse og ekstremt vondt å ligge sånn og sånn i senga. Sov du dårlig nettene før? Jeg har begynt å få EKSTREME smerter når jeg går nederst i magen innimellom. Sånne kniv stikk støt Hehe.. Magen har også sunket helt ekstremt og ser vel egentlig ut som jeg bare har henge mage.. Den har også blitt mindre, så mini har vel festa seg. Var det sånn for deg å? Jeg må bare spørre jeg, da jeg er 1 gangs og helt ny på dette 😊 Anonymkode: 4060d...a04 Jeg sov dårlig i mange netter, men det var mest pga mauring i føttene og hovne bein tror jeg. Det var lite liv i dagene før, så jeg var innom føden for sjekk. På kvelden gikk slimproppen og natten våkna jeg av rier. Såkalte masrier som varte i 3 dager (!), konstant uten særlig pause. Før det braket løs. Lå derfor på sykehuset noen ekstra dager for å få smertestillende o.l. i håp om å få sove litt. Husker ikke så mye om magen var mindre eller hang. Men hadde sterke kynnere. Formen var åpenbart god likevel, for jeg var på fjelltur dagen før jeg lå på sykehuset :o Endret 1. februar 2016 av PositivPessimist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå