@lfa Skrevet 14. juli 2002 #1 Del Skrevet 14. juli 2002 Har bestemt meg for å ta noen studier gjennom NKI nå. Er det noen som har erfaringer med de? Positive og negative??? Virker som de er seriøse, men man vet jo aldri??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 Har videreutdannet meg gjennom NKI, og kan absolutt anbefale det. Det var dyrt, men oppfølgingen på mitt kurs var bra. Tror det avhenger litt av lærer og medstudenter, men jeg angrer i alle fall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 31. juli 2002 #3 Del Skrevet 31. juli 2002 HEI ! jeg har tatt utdanning gjennom NKI , og har fortsatt videre med mer utdannelse der og er kjempefornøyd! de har gode lærere og er appsolutt særiøse, så jeg anbefaler deg appsuluut å ta utdannelse gjennom dem ! lykke til! hvilken utdanning skal du foresten ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 5. august 2002 #4 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg har tatt utdannelse innen NKI og er veldig fornøyd! Kommer til å ta mer derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. august 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2002 Ok, takk for positive tilbakemeldinger! :smile: Nå har jeg sendt inn påmeldingsskjema til et studium på 10 vekttall. Tenkte jeg skulle begynne med det i alle fall. Studiet er et IT studium. Systemering og programmering. Går det bra, så bygger videre på det etterpå, slik at jeg til slutt kan kalle meg adb-kandidat... IT studier er vel ren gambling, men forhåpentlig har man litt flaks.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 6. august 2002 #6 Del Skrevet 6. august 2002 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. august 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 6. august 2002 Takk for det! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå