AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Har alltid fått kommentarer på leppene mine selv om de er 100% naturlige. Finnes det noe man kan gjøre for å få mindre lepper?? Lei av å gå rundt med ufrivillig duck face hele tiden. Anonymkode: a799c...7f0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Botox har da ingenting med forstørring av lepper å gjøre... Anonymkode: 29910...310 1
PeppaGris Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Botox har ingenting med lepper å gjøre som AB påpeker. Skaff deg selvtillit og drit i kommentarene. De er bare misunnelig fordi du har store og fine lepper. Store lepper kan du ikke gjøre noe med uansett 1
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 (endret) Er det egentlig negative kommentarer du får, da? Da jeg var ung og gikk på skolen, fikk jeg noen ganger slengt etter meg spørsmål om jeg hadde silikon i leppene. Akkurat der og da føltes det ubehagelig, det ble sagt med en tydelig forakt, men i etterkant innser jeg jo at de faktisk tok et positivt trekk ved meg og gjorde det negativt. Senere er leppene mine det ansiktstrekket jeg har fått flest komplimenter for. Å ha store lepper er dessuten ikke det samme som å ha duckface. Duckface er mest av alt et bestemt ansiktsuttrykk (og i ekstreme tilfeller forstørrede lepper i hviletilstand). Jeg vedder på at du ikke egentlig har duckface. Synes du selv at du ser teit ut, eller er det bare på grunn av kommentarene du får? Du skal være stolt av leppene dine! Endret 30. januar 2016 av Lady Mondegreen
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Har litt av det samme problemet selv, men etter at det ble mer populært med store lepper bryr jeg meg ikke så mye lengre! Går jo på en måte an å sminke leppene mindre. Pleide å bruke concealer på leppene... Unngå lipgloss er også lurt. Anonymkode: cc870...1c6
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 3 minutter siden, PeppaGris skrev: Botox har ingenting med lepper å gjøre som AB påpeker. Skaff deg selvtillit og drit i kommentarene. De er bare misunnelig fordi du har store og fine lepper. Store lepper kan du ikke gjøre noe med uansett Man kan faktisk gjøre noe med det (google "lip reduction before after"), men jeg nekter å tro at TS trenger det.
PeppaGris Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady Mondegreen skrev: Man kan faktisk gjøre noe med det (google "lip reduction before after"), men jeg nekter å tro at TS trenger det. alvorlig?? :O
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Botox har da ingenting med forstørring av lepper å gjøre... Anonymkode: 29910...310 Well, sorry for at jeg ikke er en skjønnhetsfreak som kan alt om hva ting heter på ditten og datt, da. Anonymkode: a799c...7f0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 10 minutter siden, PeppaGris skrev: Botox har ingenting med lepper å gjøre som AB påpeker. Skaff deg selvtillit og drit i kommentarene. De er bare misunnelig fordi du har store og fine lepper. Store lepper kan du ikke gjøre noe med uansett Finnes det ikke noe man kan gjøre? Tenkte på fettsuging og sånnt, men ser for meg at det blir litt drastisk på lepper og det lille området.. Anonymkode: a799c...7f0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har litt av det samme problemet selv, men etter at det ble mer populært med store lepper bryr jeg meg ikke så mye lengre! Går jo på en måte an å sminke leppene mindre. Pleide å bruke concealer på leppene... Unngå lipgloss er også lurt. Anonymkode: cc870...1c6 Jeg er ikke noe glad i å sminke meg så mye. Og i allefall ikke med kremer på leppene. Anonymkode: a799c...7f0
Gjest Ravna Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 Sånn ser jeg ut til vanlig. Nøytralt ansikt. Alle bare sier at jeg er oppmerksomhetssyk og at det er barnslig å gå rundt å lage trutmunn hele tiden.. Skjønner ikke hvordan jeg skal sminke leppene mindre. Har noen tips eller hva kan jeg søke på youtube for eksempel?? Anonymkode: a799c...7f0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 Synes ikke leppene dine er noe spesielt store? De ser normale og veldig fine ut. Nothing to worry about! Anonymkode: 7eea4...a6d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke leppene dine er noe spesielt store? De ser normale og veldig fine ut. Nothing to worry about! Anonymkode: 7eea4...a6d Men jeg får sånn trutmunn.. Litt snusleppe-ish selv om jeg ikke bruker snus eller noe. Det blir litt bedre av at jeg smiler, men kan jo ikke gå rundt å smile hele tiden heller! Anonymkode: a799c...7f0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 Den 31. januar 2016 at 1.41, AnonymBruker skrev: Sånn ser jeg ut til vanlig. Nøytralt ansikt. Alle bare sier at jeg er oppmerksomhetssyk og at det er barnslig å gå rundt å lage trutmunn hele tiden.. Skjønner ikke hvordan jeg skal sminke leppene mindre. Har noen tips eller hva kan jeg søke på youtube for eksempel?? Anonymkode: a799c...7f0 Leppene dine er jo ikke store engang? Mine er en del større naturlig og jeg har aldri fått noen teite kommentarer. Ikke har du noe nebb heller. Anonymkode: c75a8...f88
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 Synes som overnevnte at leppene ikke var spesielt store. Medium normale vil jeg si. Trodde med tråden at det var snakk om virkelig store tykke lepper, så for meg type afrikanske lepper, men det der er jo virkelig ingen grunn til reduksjon. Jeg har større enn dine og mine er tykke i tillegg og aldri hørt noe annet enn positive kommentarer. Anonymkode: 1d40f...c98
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 Jeg fatter ikke problemet. Du har fin form på leppene, de er ikke for store eller for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå