AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Jeg leser mye om flyktningekatastrofen, om millionene av flyktninger som sprer seg over Europa og hundretusenene som strømmer innover norskegrensa. Helt ærlig; hvordan tror dere at Norge ser ut om tretti år? Jeg går ærlig talt og vurderer om jeg skal la være å få barn da jeg er svært skremt for hvordan fremtiden ville blitt for dem. Anonymkode: e1845...01d 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Kort og godt så tør jeg ikke tenke på det. Ingen vits i å bekymre seg over alt som kan skje, om 30 år er jeg uansett ganske gammel og er da (heldigvis) en av de som ikke skal etablere seg med jobb/bolig/partner/familie e.l. Anonymkode: 32e3c...b8f 1
SD2018 Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kort og godt så tør jeg ikke tenke på det. Ingen vits i å bekymre seg over alt som kan skje, om 30 år er jeg uansett ganske gammel og er da (heldigvis) en av de som ikke skal etablere seg med jobb/bolig/partner/familie e.l. Anonymkode: 32e3c...b8f Fy faen for en innstilling. 3
SD2018 Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser mye om flyktningekatastrofen, om millionene av flyktninger som sprer seg over Europa og hundretusenene som strømmer innover norskegrensa. Helt ærlig; hvordan tror dere at Norge ser ut om tretti år? Jeg går ærlig talt og vurderer om jeg skal la være å få barn da jeg er svært skremt for hvordan fremtiden ville blitt for dem. Anonymkode: e1845...01d Det er to muligheter, enten fortsetter Norge på multikulturalismens vei, som vil si at samfunnet vårt vil bli delt og splittet, det vil bli mer kriminalitet og rasisme, velferdsgodene våre vil bli svekket. Det vil være mer utrygt for unge jenter å ferdes i offentlighet uten mannlig beskyttelse. eller så fortsetter Erna Solberg å beskytte sine egne innbyggere, stille krav til flyktningene, sende ut de som ikke har krav på beskyttelse osv osv. Hun må også være beinhard på at kriminalitet skal ha konsekvenser, helst utvisning. Dette vil uansett ikke føre til et bedre samfunn for oss nordmenn, sammenlignet med hva vi har hatt før, men det vil forsinke de negative konsekvensene som unektelig kommer fra multikulturen. 2
Vox_populi Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Om 30 år er Norge er et av de fattigste landa i verden. Kan ingenting (ødelagt skole), vil ingenting (ødelagt arbeidsmoral), oljen er pumpet opp. "Fondet" viste seg å være en luftspeiling, og er borte forlengst. Ingen folkepensjon for 75-åringene, bare en lav alderstrygd, lik for alle. Demokratiet viste seg å spille fallitt, folk ville heller nyte der og da enn å tenke på framtida. Og da må det gå slik. 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Likestillingen er borte. Anonymkode: bae05...69e 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Muslimene har tatt over og enten tvinger oss til å konvertere eller skyter oss. Det er ikke noe som heter 17.mai lenger. Anonymkode: c62b0...37d 2
EvaLena Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 Det kommer til å bo flere mørk hudede her enn lyse. De lyse har flyttet til Midtøsten for å få fred. Norge er islamister og vi må følge skikkelig såre regler som feks burka, niqab, sharia lover 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, EvaLena skrev: Det kommer til å bo flere mørk hudede her enn lyse. De lyse har flyttet til Midtøsten for å få fred. Norge er islamister og vi må følge skikkelig såre regler som feks burka, niqab, sharia lover "Flyttet til Midøsten for å få fred" hahaha dummeste jeg har hørt. Du vet at for at det skal være flere ikke-vestlige enn vestlige så må det isåfall flytte hundrevis av million til Europa. Og om det hadde skjedd, ville det fortsatt bodd hundrevis av million i Midtøsten/Nord-Afrika. Så du hadde bare flyttet til et sted der det var enda flere ikke-vestlige. Og de såre reglene er enda sårere i muslimske land enn i "halveis" muslimske land som europeiske land. Anonymkode: 7f3c2...a1f 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Norge om 30 år? Duckfaces overalt!, umulig finne en kvinne som virkelig smiler. Anonymkode: a8d55...384 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 51 minutter siden, Vox_populi skrev: 52 minutter siden, Vox_populi skrev: Om 30 år er Norge er et av de fattigste landa i verden. Kan ingenting (ødelagt skole), vil ingenting (ødelagt arbeidsmoral), oljen er pumpet opp. "Fondet" viste seg å være en luftspeiling, og er borte forlengst. Ingen folkepensjon for 75-åringene, bare en lav alderstrygd, lik for alle. Demokratiet viste seg å spille fallitt, folk ville heller nyte der og da enn å tenke på framtida. Og da må det gå slik. ....alt dette takket være åndssvake nordmenn som stemte frem Frp og deres like. Vel bekomme, ikke kom å si dere ikke ble advart. Anonymkode: a8d55...384 4
Kråkemann Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 Norge er i borgerkrig slik som i Syria om vi ikke stanser asylinvasjonen. Asylinvasjonen fortsetter uansett om det er røde eller blå som styrer. Det er fordi alle partiene på stortinget støtter avtaler som asylinstituttet og EØS som forplikter Norge til å ha ÅPNE grenser. derfor stemmer jeg SELVSTENDIGHETSPARTIET neste gang. www.selvstendighetspartiet.no https://www.facebook.com/groups/1428507150789653/ 1
BlendaSensitive Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Jeg frykter for ariske krigere som ødelegger norge/europa i sin angst. En polarisering og ikke integrering. Litt som oppstarten av krigen i forne jugoslavia, der ulike krigslystne krigsherrer spiller på ulikhetene (etter å ha levd sammen i ufordraglighet, ble naboer fiender over natta) og ikke likhetene. Alt for økonomisk vinning. Eller religiøs vinning, eller whatever årsaken er. Anbefaler boken Himmelblomst treet av Gert Nygårdshaug. Tilbake til middelalderen.... Og vi som er demokratiske land, med menneskerettigheter, lov og regler og orden, burde gå framfor med et godt selskap. Som pippi sier: Den som er sterk, skal også være veldig snill. 1
Vox_populi Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ....alt dette takket være åndssvake nordmenn som stemte frem Frp og deres like. Vel bekomme, ikke kom å si dere ikke ble advart. Hmm, du mener at Frp kommer til å sitte ved makta de neste 30 år? Mulig... men uansett må ansvaret deles med deres forgjengere i regjeringen, for både den systematiske ødeleggelsen av skolen og olje-beruselsen startet rundt 1970. Derimot har du helt rett i at det er den norske befolkningen som til syvende og sist har skylda for uføret. Derfor mener jeg at demokratiet har vist seg ubrukelig, og bør erstattes med en kombinasjon av diktatur og kapitalisme, noe á la det kinesiske.systemet. 1
runi Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 Det blir nok slik at "våre nye landsmenn" spør oss hvilket land vi kommer fra 2
Psilocybe Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 Mest sannsynlig er det IS e.l. som styrer her da, så navnet "Norge" kommer ikke til å være i bruk lenger. Hele Skandinavia kommer til å være preget av vedvarende borgerkrig og kamp om knappe ressurser. Verdenshandelen har brutt sammen og forsyningslinjene har kollapset, så det finnes nesten ikke mat å få kjøpt i de få butikkene som fortsatt eksisterer. "Lov og orden" blir ivaretatt av islamister med RPG-launchere og kalashnikover. Alle kvinner er pålagt å gå med burka når de ferdes utendørs, og må alltid gå i følge med minst én mann. Verdens befolkning er redusert til et par milliarder mennesker, etter noen tiår med global krig og hungersnød. Straffen for å bli voldtatt, er at man steines til døde. Homofili straffes med hengning. Tyveri straffes med at hendene kappes av. En rik elite av venstrevridde politikere og banksjefer, bor i bunkere og inngjerdede enklaver hvor det er relativt trygt å oppholde seg. Blasfemi straffes med døden. Å være noe annet enn salafist, regnes som blasfemi. Med andre ord: PK'erne og antirasistene har fått drømmesamfunnet sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #18 Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, Psilocybe skrev: Mest sannsynlig er det IS e.l. som styrer her da, så navnet "Norge" kommer ikke til å være i bruk lenger. Hele Skandinavia kommer til å være preget av vedvarende borgerkrig og kamp om knappe ressurser. Verdenshandelen har brutt sammen og forsyningslinjene har kollapset, så det finnes nesten ikke mat å få kjøpt i de få butikkene som fortsatt eksisterer. "Lov og orden" blir ivaretatt av islamister med RPG-launchere og kalashnikover. Alle kvinner er pålagt å gå med burka når de ferdes utendørs, og må alltid gå i følge med minst én mann. Verdens befolkning er redusert til et par milliarder mennesker, etter noen tiår med global krig og hungersnød. Straffen for å bli voldtatt, er at man steines til døde. Homofili straffes med hengning. Tyveri straffes med at hendene kappes av. En rik elite av venstrevridde politikere og banksjefer, bor i bunkere og inngjerdede enklaver hvor det er relativt trygt å oppholde seg. Blasfemi straffes med døden. Å være noe annet enn salafist, regnes som blasfemi. Med andre ord: PK'erne og antirasistene har fått drømmesamfunnet sitt. Mye tull her. "fått drømmesamfunnet sitt". Hele poenget med "antirasisme" er jo netopp å unngå konflikter mellom ulike grupper. At all form for nedsettende/angrep på folk basert på ytre faktorer som utsende ikke skal bli tolerert. Slik må det være om det skal i det hele tatt være noe håp om å få til mest mulig fred i verden. Men du har rett i at hvis det blir for mange episoder som den i Køln på nyttårsaften, eller den i Stockholm nå på fredag, der ulike grupper går etter kvinner og barn til den andre gruppen kun basert på utseende/opprinnelse, da blir mer krig og det samfunnet du spår. Anonymkode: 7f3c2...a1f
Gjest Castielz Skrevet 31. januar 2016 #19 Skrevet 31. januar 2016 Norge vil igjen være blant de fattigste landene i Europa, tenker de fleste som har høy utdanning og mål i livet har flyttet til de få landene igjen som har någelunde fungerende økonomi. Slutt på olje, og enda ikke noen som helst form for hint av vilje til innovasjon vil være grunnen, importering av steinaldermenn som i tillegg for det meste er analfabeter hjelper selvsagt heller ikke. Heldigvis for min del, så har jeg to statsborgerskap innen den tid, om alt går etter planen.
Johnny the Mud Skrevet 31. januar 2016 #20 Skrevet 31. januar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går ærlig talt og vurderer om jeg skal la være å få barn da jeg er svært skremt for hvordan fremtiden ville blitt for dem. Anonymkode: e1845...01d Asiatiske innvandrere føder flere barn enn europeere generelt. Fød i vei, ville jeg tenkt, men kan skjønne deg er bekymret selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå