Gå til innhold

Strømpeklage - igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er født i Brooklyn, New York. Allikevel ser meg bli oppgitt over en liten amerikansk detalj. Amerikanske damer byttet ut strømper/strømpebukser med å olje beina istedenfor. Noe homofile designere digger og er den ondartete sjelen bak. Jeg ringer FBI og får de til å jakte frem alle homofile designere i hele USA. De har ikke noe med å fortelle hvordan kvinner skal se ut. Olje kroppene sin kan de gjøre selv! Olje rumpene sine hjemme alene!

Kvinneben ser best ut i et tynt og matt preg. Ikke olje! ÅÅÅÅ!!! blir så sinna!! Jeg hater landet jeg er født i, dusteland. Var det ikke også USA som oppfant nylon?

Jeg vil tilbake til 50-tallet hvor menn var menn og damer var damer. (Bare antrekksmessig) Hvor kjekk er ikke jeg i en italiensk dress med hatt som skjuler mine tilbaketrukne 50-tallslokker?

Heldigvis er jeg fra NY og ikke LA som er totalt overtatt av den homofile gjengen med olje. Ingenting med homofile. Jeg digger dem, jeg. Men liker ikke designerne som tegner kvinneantrekk. Hvorfor gjør de det? Når de tenner på menn??

Olje og spray er for stranda.

Kvinner, bruk nylon! Vær feminine! Det ser bedre ut.

Endret av Lanista1984
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En amerikaner her er noe uenig. Kvinner kan gå kledd akkurat som de vil, oljete eller uten olje, med eller uten strømpebukse. 

Forøvrig, kvinner er kvinner i dag, og menn er menn i dag, i år 2016. Ikke vær så sneversynt. 

Anonymkode: 3543d...908

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du en eller annen anekdote du burde tatt deg av istedefor å bekymre deg for kvinners strømpevalg?

Anonymkode: fa291...fec

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Jeg er født i Brooklyn, New York. Allikevel ser meg bli oppgitt over en liten amerikansk detalj. Amerikanske damer byttet ut strømper/strømpebukser med å olje beina istedenfor. Noe homofile designere digger og er den ondartete sjelen bak. Jeg ringer FBI og får de til å jakte frem alle homofile designere i hele USA. De har ikke noe med å fortelle hvordan kvinner skal se ut. Olje kroppene sin kan de gjøre selv! Olje rumpene sine hjemme alene!

Kvinneben ser best ut i et tynt og matt preg. Ikke olje! ÅÅÅÅ!!! blir så sinna!! Jeg hater landet jeg er født i, dusteland. Var det ikke også USA som oppfant nylon?

Jeg vil tilbake til 50-tallet hvor menn var menn og damer var damer. (Bare antrekksmessig) Hvor kjekk er ikke jeg i en italiensk dress med hatt som skjuler mine tilbaketrukne 50-tallslokker?

Heldigvis er jeg fra NY og ikke LA som er totalt overtatt av den homofile gjengen med olje. Ingenting med homofile. Jeg digger dem, jeg. Men liker ikke designerne som tegner kvinneantrekk. Hvorfor gjør de det? Når de tenner på menn??

Olje og spray er for stranda.

Kvinner, bruk nylon! Vær feminine! Flere menn enn du aner digger det!

Hva med ordentlige silkestrømper? 

Og forresten, ja til menn med hatt!

Anonymkode: 9b7c3...f9d

Skrevet

Man må velge sine kamper :) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Flyttet skrev:

Man må velge sine kamper :) 

Jeg valgte denne:)

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke du en eller annen anekdote du burde tatt deg av istedefor å bekymre deg for kvinners strømpevalg?

Hjelp. Jeg blir kontaktet av et nettroll! Hvor ringer jeg?

Skrevet

Hahaha hvaaaa 😮

Skrevet
2 minutter siden, Rosewood skrev:

Hahaha hvaaaa 😮

Strømper selvfølgelig. Sånn er det og sånn blir det!

Skrevet

Når jeg gikk for å dusje, la jeg merke til at six-packen var tilbake. Jeg har spist lite en stund. Men jeg har heldigvis mine skuldre og armer i behold. Og lår. Jeg tøyet litt og tøyset litt. Skal jeg ta et bilde og legge det på FB for mine late venner?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wait for it...

15 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Når jeg gikk for å dusje, la jeg merke til at six-packen var tilbake. Jeg har spist lite en stund. Men jeg har heldigvis mine skuldre og armer i behold. Og lår. Jeg tøyet litt og tøyset litt. Skal jeg ta et bilde og legge det på FB for mine late venner?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, mini-mio skrev:

Wait for it...

hehe..

Gjest lipgloss
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hihi ja jeg signerer denne,flirte godt 😊😊 han er veldig opptatt av dette sjønner du 😊😊

Skrevet

Du får så stygge føtter av å gå med høye hæler uten strømper. Så røde og ekle. Og de maser om sex. Mas og mas. Bli med meg hjem og vi kan snakke osv. Nei, sier jeg. Jeg er hjemme for å roe med ned, kanskje når jeg er ferdig i forsvaret, sier jeg.

Men ingen får sex med meg uten at de bruker strømper av fri vilje. Jeg trenger bare en dame så alle andre kan synes jeg er teit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...