Gå til innhold

Skeptisk til nye mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært ganske skeptisk til nye mennesker, spesielt gutter. Det har ført til at jeg aldri blir skikkelig kjent med noen. Hver gang en fyr tar kontakt, enten om det er ansikt til ansikt eller sosiale medier tør jeg ikke å vise interesse. Jeg avbryter kontakten fort, i frykt for at den fyren skal vise seg å være en helt annen enn den han står frem som, "bare for sikkerhetsskyld". Flere har påstått at det er fordi jeg er redd for alt jeg ikke kan kontrollere, noe som forsåvidt er sant. Jeg har lyst på noen å være glad i, og jeg har lyst på et forhold, men jeg tør som sagt ikke å gå frem med nye mennesker. Hvordan skal jeg lære meg å tørre å ta sjanser? 

Anonymkode: 076ae...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du redd for å ikke være bra nok? 

Anonymkode: 15d26...bd4

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for å ikke være bra nok? 

Anonymkode: 15d26...bd4

Nei, det er ikke det. Jeg tror jeg er mer redd for å havne i vanskelige situasjoner jeg ikke kan komme meg ut av. For sikkerhetsskyld holder jeg meg unna mennesker som jeg føler kan gjøre mer skade enn glede.

Gjest Genevieve
Skrevet
48 minutter siden, CFS skrev:

Nei, det er ikke det. Jeg tror jeg er mer redd for å havne i vanskelige situasjoner jeg ikke kan komme meg ut av. For sikkerhetsskyld holder jeg meg unna mennesker som jeg føler kan gjøre mer skade enn glede.

Har du blitt veldig såret? Meg over forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...