Gå til innhold

Menn fra Asia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes der at menn fra Kina, Korea, Thailand og de områdene er kjekke? Ble nylig invitert på date med en fra Kina og fikk helt noia når jg skulle svare. Synes at dem er søte og smarte, men ikke kjekke om dere forstår hva jeg mener. De har motsatt av de trekkene jeg tiltrekkes av.

Er det noen som har erfaring med å date og hvordan gikk det. Jeg klarte å forklare at jeg var opptatt den dagen, men vurderer bare å gi han en sjanse 

Anonymkode: 1a6a2...b00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du date en du ikke tiltrekkes av?

Anonymkode: d3d5f...27c

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes der at menn fra Kina, Korea, Thailand og de områdene er kjekke? Ble nylig invitert på date med en fra Kina og fikk helt noia når jg skulle svare. Synes at dem er søte og smarte, men ikke kjekke om dere forstår hva jeg mener. De har motsatt av de trekkene jeg tiltrekkes av.

Er det noen som har erfaring med å date og hvordan gikk det. Jeg klarte å forklare at jeg var opptatt den dagen, men vurderer bare å gi han en sjanse 

Anonymkode: 1a6a2...b00

Spørs. Jeg har noen venninner som er sammen med koreanske menn, men disse er vokst opp i Vesten og tenker ganske likt som partneren. Hvis de har de vokst opp i Korea eller Kina vil mange ha et annet tankesett enn deg. F.eks familie vil være veldig viktig for de, familie veier tungt når det gjelder valg av partner.

Anonymkode: 0bd9c...e81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...