AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Har du tips til en god hjemmelaget dressing man kan ha i baguetter? Anonymkode: bdec7...ae0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du tips til en god hjemmelaget dressing man kan ha i baguetter? Anonymkode: bdec7...ae0 Hvordan baguett? Jeg bruker ulik dressing ut i fra hva jeg har på baguetten. På ost og skinke er det godt med hvitløk,men på kylling foretrekker jeg karri Anonymkode: 97120...0eb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan baguett? Jeg bruker ulik dressing ut i fra hva jeg har på baguetten. På ost og skinke er det godt med hvitløk,men på kylling foretrekker jeg karri Anonymkode: 97120...0eb Del begge hvis du vil TS Anonymkode: bdec7...ae0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Karri 50 g majones (enten ferdig kjøpt, eller hjemmelagd) 100 g rømme (evt yoghurt naturell) 1- 2 ss karri smak til med salt og pepper Hvitløk. Da blander jeg sammen majones og rømme med knuste hvitløksfedd(smaker meg frem) og blander inn ferske urter. Ellers er det godt å blande pesto og kesam til kylling og denne Tzatzikien fra Tine til ost og skinke http://www.tine.no/oppskrifter/sauser-og-dressinger/kalde-sauser-og-dressinger/tzatziki Anonymkode: 97120...0eb
Susa Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Jeg lager en karridressing som jeg har fått mye skryt for. Bruker lettrømme, mango chutney og karri. Smak til om du trenger litt sitronsaft, salt eller pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå