AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Hvordan er det å ha pappaperm, men samtidig arbeide? Dvs. at far har en dag permisjon i uken, som han får penger fra nav for, men han jobber fullt alikevell, siden barnet er i bhg. Anonymkode: d3798...b6b
stan Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Det mener jeg er galt. Han får penger av samfunnet for å være hjemme å ta seg av barnet. Dessuten hva er viktigere enn å ta seg av eget barn? 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, stan skrev: Det mener jeg er galt. Han får penger av samfunnet for å være hjemme å ta seg av barnet. Dessuten hva er viktigere enn å ta seg av eget barn? Ja, det mener jeg også. Men det jeg lurte på er om det er lov/ulovlig? Anonymkode: d3798...b6b
stan Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det mener jeg også. Men det jeg lurte på er om det er lov/ulovlig? Anonymkode: d3798...b6b Tror det, han risikerer ihvertfall å måtte tilbakebetale støtten. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Jeg fikk lov til og jobbe på en bi jobb jeg hadde når jeg gikk ut med foreldrepenger fra hoved jobben. Ikke dårlig samvittighet av den grunn... Anonymkode: 43297...c49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå