Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er den perfekte høyden på en jente? 

Anonymkode: 4cf91...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte også å skrive at jeg skal på date snart og er 156 cm høy. Er litt nervøs for at han skal tenke jeg er for lav.

Skrevet

Det kommer nok an på mannen. Jeg er 171 og han jeg dater synes jeg er i laveste laget. Men for andre så er jeg for høy. Uansett er høyde sjelden en dealbreaker, så kos deg på date du :)

Gjest Spiderman
Skrevet

Drømmehøyde for meg personlig er 160-170cm. 

Hadde ikke vært noen krise hvis det hadde vært noen cm under eller over.

Skrevet

156 er ikke uvanlig lavt, og mange menn, inkludert meg selv, kan være ekstra svake for små, søte damer :)  Med 10 cm hæler er du jo 10-15 cm lavere enn mange menn, og det er vel omtrent perfekt!

Om daten er uvanlig høy, kan det jo muligens bli litt snålt, tenker på dansing, stående klining og sånt.

Og om man er skikkelig vrang, kan jo en mann tenke på at eventuelle sønner han vil kunne få med en "liten" dame vil kunne bli lave de og. Og det er som kjent ikke en fordel for en mann.....(her møter sikkert noen damer seg selv i døra...)

Anonymkode: d5eb4...2f7

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

156 er ikke uvanlig lavt, og mange menn, inkludert meg selv, kan være ekstra svake for små, søte damer :)  Med 10 cm hæler er du jo 10-15 cm lavere enn mange menn, og det er vel omtrent perfekt!

Om daten er uvanlig høy, kan det jo muligens bli litt snålt, tenker på dansing, stående klining og sånt.

Og om man er skikkelig vrang, kan jo en mann tenke på at eventuelle sønner han vil kunne få med en "liten" dame vil kunne bli lave de og. Og det er som kjent ikke en fordel for en mann.....(her møter sikkert noen damer seg selv i døra...)

Anonymkode: d5eb4...2f7

Det er uvanlig lavt, jo. Blir som en mann på under 170.

Anonymkode: 3b101...bde

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uvanlig lavt, jo. Blir som en mann på under 170.

Anonymkode: 3b101...bde

Uvanlig lavt?

Skrevet

165 er den perfekte høyden for kvinner.

180 + er den perfekte høyden for menn.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Hummels2 skrev:

Hva med 1.78 da? På menn

Det er nesten perfekt, men bare nesten.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Hummels2 skrev:

Hva med 1.78 da? På menn

Jeg er 1.63, dater en mann på 1.78. Jeg ser på hans høyde som perfekt :) For meg. 

Anonymkode: 7733c...60d

Skrevet
4 minutter siden, Hummels2 skrev:

hva med 1-87 på kvinner da? 

Nei.

Skrevet
5 minutter siden, Moonwalker skrev:

Min egen.

Hvor høy er du da?

Skrevet
36 minutter siden, Moonwalker skrev:

Min egen.

Enig. min er også best :-D

• Liker 2
Skrevet

Burde jeg si ifra til han før daten at jeg bare er 156 cm høy? Er så redd for at han skal bli skuffet:icon_frown:

Gjest PetterPanne
Skrevet

Ikke tenk på det. Det å hele tiden streve etter hva som er perfekt er nytteløst, siden det ikke er noe som er objektivt perfekt. Det er en subjektiv mening, og derfor burde du ikke ta stilling til hva andre mener.

Det er en fordel å være lav som kvinne. Menn bryr seg ikke for å være ærlig. Smil, vær søt, vær blid, vær en god person, ha det moro, le og kos deg. Det betyr mer enn høyden din

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg si ifra til han før daten at jeg bare er 156 cm høy? Er så redd for at han skal bli skuffet:icon_frown:

Tror menn generelt er mer opptatt av vekt der kvinner er opptatt av høyde, så sålenge han vet hvilken kroppsfigur du har så er det nok innafor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...