Gå til innhold

Hvilke interesser bør jeg legge fra meg for å bli kjærestemateriale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er en jente på 19 år som lurer på hva jeg skal gjøre for å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. Jeg har noen interesser som tar litt tid og som jeg liker å snakke mye om, og jeg tror sivilstatusen min hører sammen med disse interessene. 

- Jeg er veldig interessert i dyr, har hund og katt. Prater endel om dyr generelt, dyrs rettigheter, ser på dyreprogrammer, drar på hundeutstillinger (4 ganger i året). 

- Historie. Jeg ELSKER å lese, se og lære om historie, og spesielt fra den amerikanske revolusjonen og framover. 

- Politikk. Kan ikke noe for det, men er veldig interessert i politik og elsker politiske diskusjoner. Selvsagt ikke hver dag, hele dagen, men gjerne noen ganger i uken. 

Hvilke av disse bør jeg legge fra meg for å bli kjærestemateriale? Jeg blir jo ikke yngre med årene og føler at jeg begynner å få dårlig tid... 

Anonymkode: ed513...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg er en jente på 19 år som lurer på hva jeg skal gjøre for å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. Jeg har noen interesser som tar litt tid og som jeg liker å snakke mye om, og jeg tror sivilstatusen min hører sammen med disse interessene. 

- Jeg er veldig interessert i dyr, har hund og katt. Prater endel om dyr generelt, dyrs rettigheter, ser på dyreprogrammer, drar på hundeutstillinger (4 ganger i året). 

- Historie. Jeg ELSKER å lese, se og lære om historie, og spesielt fra den amerikanske revolusjonen og framover. 

- Politikk. Kan ikke noe for det, men er veldig interessert i politik og elsker politiske diskusjoner. Selvsagt ikke hver dag, hele dagen, men gjerne noen ganger i uken. 

Hvilke av disse bør jeg legge fra meg for å bli kjærestemateriale? Jeg blir jo ikke yngre med årene og føler at jeg begynner å få dårlig tid... 

Ingen av de interessene der er noen dealbreaker. Det viktigste er:

Er du deilig?

Slik får en kjæreste

Anonymkode: 84ef1...d3c

• Liker 4
Skrevet

Ingen , du bør bli interessan t for noen som passer deg, ikke for noen som vil ha en annen

Anonymkode: 46b3b...94e

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de interessene der er noen dealbreaker. Det viktigste er:

Er du deilig?

Slik får en kjæreste

Anonymkode: 84ef1...d3c

Jeg syns ikke noe om meg selv utseendemessig nei.. Er det der jeg må begynne? 

TS. 

Gjest Castielz
Skrevet

Ingen.
Du finner en person som vil ha deg for den du er.

Skrevet

Du trenger ikke legge av deg noe. Det er jentene som sier de liker å "være med venner, trene og shoppe" som får menn til å få hodepine av kjedsomhet.

Anonymkode: 1d769...3fa

• Liker 6
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Hva er kjærestemateriale egentlig? Mennesker er forskjellig, og forskjellige mennesker vil ha partner. Det er ikke sånn at det finnes én type som er den eneste rette. Klart, hvis du vil gjøre slik at du får flest antall matcher på Tinder, så er kanskje ikke politikk, historie og dyrevern de beste interessene, men samtidig, så er det deg. Er du villig til å gi opp det du elsker for å finne en partner? 

Og: give me a break, du er NITTEN, du begynner ikke å få dårlig tid. :biggrin: 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Du er 19... Litt tidlig å stresse med det. 

Anonymkode: fb9a0...e20

• Liker 2
Gjest Aucaman
Skrevet

Tiden renner ihvertfall ikke fra deg. 

Interessene dine høres forøvrig helt normale og fine ut. Det er ikke alle som liker politikk, dyr eller historie. Det hadde også gjeldt hvis du hadde hatt andre interesser, eller ingen i det hele tatt. 

Vet ikke hvilken type du går etter jeg, men hvis de du liker ikke har sammenfallende interesser bør du enten a) prøve andre typer menn, b) se om du fatter interesse for noe de bryr seg om.

Interesser er interesser. Tror du hadde blitt vesentlig mer misfornøyd om du hadde måtte gitt avkall på alt du liker for et forhold med en mann. 

Skrevet
6 minutter siden, Castielz skrev:

Ingen.
Du finner en person som vil ha deg for den du er.

Så du mener jeg er stygg? 

Skrevet
5 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hva er kjærestemateriale egentlig? Mennesker er forskjellig, og forskjellige mennesker skal ha partner. Det er ikke sånn at det finnes én type som er den eneste rette. Klart, hvis du vil gjøre slik at du får flest antall matcher på Tinder, så er kanskje ikke politikk, historie og dyrevern de beste interessene, men samtidig, så er det deg. Er du villig til å gi opp det du elsker for å finne en partner. 

Og: give me a break, du er NITTEN, du begynner ikke å få dårlig tid. :biggrin: 

Men jeg vil ikke være alene lenger, vil bli elsket av en.. Ja, jeg er 19, det er ikke så sinnsykt ungt

Skrevet

Legg fra deg alle og begynn med sminke i stedet. Ayn Rand ville ikke vært der hun var uten sminke

Anonymkode: ecb2f...15a

Skrevet
3 minutter siden, Aucaman skrev:

Tiden renner ihvertfall ikke fra deg. 

Interessene dine høres forøvrig helt normale og fine ut. Det er ikke alle som liker politikk, dyr eller historie. Det hadde også gjeldt hvis du hadde hatt andre interesser, eller ingen i det hele tatt. 

Vet ikke hvilken type du går etter jeg, men hvis de du liker ikke har sammenfallende interesser bør du enten a) prøve andre typer menn, b) se om du fatter interesse for noe de bryr seg om.

Interesser er interesser. Tror du hadde blitt vesentlig mer misfornøyd om du hadde måtte gitt avkall på alt du liker for et forhold med en mann. 

Selvsagt renner tiden fra meg, jeg vil ikke leve livet mitt alene, uten en partner som elsker meg! For all del, jeg bryr meg om det de jeg møter liker, jeg spør spørsmål, leser meg opp osv, men de vil ikke ha meg. Kanskje jeg ser forjævlig ut? 

Gjest supernova_87
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil ikke være alene lenger, vil bli elsket av en.. Ja, jeg er 19, det er ikke så sinnsykt ungt

Nei, det er ikke sinnsykt ungt. Men det er for ungt til å si at du har dårlig tid til å finne deg en partner. 
Så du vil ha en partner, koste hva det koste vil? Selv om han elsker deg for en person du har jobbet for å gjøre deg om til, og ikke den du egentlig er? 

Skrevet

Slapp helt av! Du kommer til å finne noen! Men ikke stress med det, det er veldig uattraktivt. Dessverre.

Skrevet (endret)

Du må ikke legge fra deg interessene dine for å bli kjærestemateriale, verste jeg har hørt. :sprettoy: Dårlig tid har du i hvert fall ikke, men skjønner at du er utålmodig.      

Endret av Arktis
  • Liker 2
Skrevet

Det finnes noen gutter som tilber hundene sine så mye at de ikke er interessante for meg. Kanskje de hadde vært noe for deg, med tanke på interesse for dyr.

Skrevet

Dyrk interessene dine du, så skal du se at det dukker opp en som deler noen av disse.

Og du er bare 19 og har hele livet foran deg.

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke legge fra deg noe som helst, faktisk. For jeg regner med at du vil ha en mann som vil ha deg? Er du ute etter en bra kjæreste så vær deg selv, for da vil du etter hvert finne en som liker deg akkurat slik du er, og det er en slik mann du må ha om dere skal mulighet til å bygge opp noe bra. Om du må skjule hvem du er er han ikke den rette. 

Lykke til!  :hug:

Anonymkode: 1a33e...b32

• Liker 1
Gjest Aucaman
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt renner tiden fra meg, jeg vil ikke leve livet mitt alene, uten en partner som elsker meg! For all del, jeg bryr meg om det de jeg møter liker, jeg spør spørsmål, leser meg opp osv, men de vil ikke ha meg. Kanskje jeg ser forjævlig ut? 

Ikke unormale tanker du har. Husker jeg selv tenkte at hvis jeg var singel når jeg var 25, så var løpet kjørt for godt. Jeg gikk så langt at jeg prøvde å endre personlighet gjennom aversjon. Endte opp som et kaos og betvilte alt jeg var og alt jeg befant meg i. 

Å være singel, dog ved å savne et forhold i perioder, er vesentlig bedre enn å være singel og savne seg selv. For ja, du havner neppe i et sunt forhold om du er veldig desperat. Desperasjon endrer kroppspråket ditt, hvordan du tenker og hvordan du handler. Sjeldent attraktivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...