mammatiletgull Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 hei! jeg er 18 snart 19år, er 159-160cm høy. De siste syklusene har hatt veldig stor variasjon ,først 35 dager så 28 så 15 dager da hadde jeg en kraftigere blødning enn de to månedene før. den var ikke kraftig men kraftigere, nesten sånn som jeg pleier og ha. Nå har det gått 43 dager siden første dag av forrige menstruasjon og jeg kjenner ingen tegn og får kun negative tester. jeg har og hørt at det ikke er sikkert at man får eggløsning hver måned, noe som gjør det bare enda vanskeligere å bli gravid. jeg er og klar over at det kan ta opp til 1-2 år selv om alt er som det skal siden det er mye som skal klaffe. hva bør jeg gjøre? alle tips settes stor pris på!
Smukka91 Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Hva var grunnen til at han ha deg diagnosen pcos?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Den 30.1.2016 at 18.38, mammatiletgull skrev: hei! jeg er 18 snart 19år, er 159-160cm høy. De siste syklusene har hatt veldig stor variasjon ,først 35 dager så 28 så 15 dager da hadde jeg en kraftigere blødning enn de to månedene før. den var ikke kraftig men kraftigere, nesten sånn som jeg pleier og ha. Nå har det gått 43 dager siden første dag av forrige menstruasjon og jeg kjenner ingen tegn og får kun negative tester. jeg har og hørt at det ikke er sikkert at man får eggløsning hver måned, noe som gjør det bare enda vanskeligere å bli gravid. jeg er og klar over at det kan ta opp til 1-2 år selv om alt er som det skal siden det er mye som skal klaffe. hva bør jeg gjøre? alle tips settes stor pris på! ... Bare lurer; Hvorfor skriver du hvor høy du er? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: d44a8...d44 2
mammatiletgull Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Bare lurer; Hvorfor skriver du hvor høy du er? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: d44a8...d44 Fordi 73 kilo virker ikke er like mye på en person som er f.eks 180cm høy? Enn på en som Knapt nok er 160cm høy!!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 19 minutter siden, mammatiletgull skrev: Fordi 73 kilo virker ikke er like mye på en person som er f.eks 180cm høy? Enn på en som Knapt nok er 160cm høy!! Det skjønner jeg, men du har ikke skrevet noe om hvor mye du veier før nå, skjønner du. Var derfor jeg lurte Forøvrig så syns jeg ikke 73 kg er veldig mye for en person på 1,60 m heller da. Kommer selvfølgelig litt an på kroppsbygning, men det skal nok ikke mange kilo vektnedgang til for å bedre sjansene dine for å bli gravid. Lykke til! Anonymkode: d44a8...d44 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Ikke for å være ufin eller noe, men vekten din iforhold til høyden kan ikke akkurat kategoriseres som "slank", slik du selv hevder. Iflg. BMI kalkulatoren er du i øverste skikt av "overvektig". Jeg tastet inn høyde 160 og vekt 73 kg og fikk opp dette: OVERVEKT (BMI 25 - 29,9) Din BMI er 29 Jeg er 160 cm jeg også, men veier 59 kg. Personlig synes jeg 73 kilo på samme høyde er mye, og det sier BMI kalkulatoren også. Det vil antageligvis hjelpe for fruktbarheten å gå litt ned i vekt. Du trenger å gå ned minst 10 kg. Jeg veide en periode 65 kg og jeg ser på bilder at jeg ser direkte tjukk ut da, særlig i ansiktet og på mageregionen rundt livet. Var hos legen for noe helt annet en gang i den perioden, og han påpekte faktisk at jeg må begynne og passe vekta for nå var jeg litt i overkant (med mine 65 kg). Jeg ville tro at du med 73 kg da ikke kan kategoriseres som "slank", som du skriver i innlegget ditt lenger opp. Du er overvektig iflg. BMI'en din. Anonymkode: 07456...1bb 3
mammatiletgull Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være ufin eller noe, men vekten din iforhold til høyden kan ikke akkurat kategoriseres som "slank", slik du selv hevder. Iflg. BMI kalkulatoren er du i øverste skikt av "overvektig". Jeg tastet inn høyde 160 og vekt 73 kg og fikk opp dette: OVERVEKT (BMI 25 - 29,9) Din BMI er 29 Jeg er 160 cm jeg også, men veier 59 kg. Personlig synes jeg 73 kilo på samme høyde er mye, og det sier BMI kalkulatoren også. Det vil antageligvis hjelpe for fruktbarheten å gå litt ned i vekt. Du trenger å gå ned minst 10 kg. Jeg veide en periode 65 kg og jeg ser på bilder at jeg ser direkte tjukk ut da, særlig i ansiktet og på mageregionen rundt livet. Var hos legen for noe helt annet en gang i den perioden, og han påpekte faktisk at jeg må begynne og passe vekta for nå var jeg litt i overkant (med mine 65 kg). Jeg ville tro at du med 73 kg da ikke kan kategoriseres som "slank", som du skriver i innlegget ditt lenger opp. Du er overvektig iflg. BMI'en din. Anonymkode: 07456...1bb Tror ikke du at jeg er fullstendig klar over det?!!!! Jobber på spreng med å gå ned i vekt. Det blir ikke akkurat lettere at du skal påpeke det!!!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Ikke bry deg jeg er 162, og veier 79 kg. Ser helt normal ut, og ble gravid første prøveperiode. Idiotisk å kalle deg overvektig. Anonymkode: fe03b...db7
Raven Emerald Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Ryddet for svar til utestengt bruker. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Den 3. februar 2016 at 0.00, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg jeg er 162, og veier 79 kg. Ser helt normal ut, og ble gravid første prøveperiode. Idiotisk å kalle deg overvektig. Anonymkode: fe03b...db7 La du på deg mye igjennom svangerskapet ? Bare lurer da jeg har litt ekstra selv og prøver nå.. Anonymkode: bed4e...a71
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Jeg ble gravid da jeg var 90 kg og 160 høy. La på meg 3 kilo Anonymkode: 90356...96c
Jente23år Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble gravid da jeg var 90 kg og 160 høy. La på meg 3 kilo Anonymkode: 90356...96c Hvordan var det etter graviditeten :)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå