Teardrop Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Hvilket forum wr det beste for info, forberedelser og spørsmål ang baby og graviditet? Hvor fpr man raskest og best svar? Regner ikke med kvinneforum er den beste plassen mtp alle de useriøse og krasse svarene her inne...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Ville sjekket snartmamma.com eller babyverden.no Har selv vært på barnimagen.no og dinbaby.no i flere år men der er det blitt veldig laber aktivitet de siste årene. Kun på anonymforumet det er aktivitet og der er vel egentlig verre tilstander enn det noensinne vil bli her på KG Anonymkode: 3a809...d57
Teardrop Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2016 Oj, så dumt Nesten litt dumt at man har muligheten til å skrive som "anonym"
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Mammanett er ikke så dumt. Egne terminklubber, slik at du kan diskuterte med de som er ca like langt på vei som deg. Veldig hjelpsomme folk og lite (ingen) kritikk. Kun hyggelig tone:) Anonymkode: 894ab...b38
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mammanett er ikke så dumt. Egne terminklubber, slik at du kan diskuterte med de som er ca like langt på vei som deg. Veldig hjelpsomme folk og lite (ingen) kritikk. Kun hyggelig tone:) Anonymkode: 894ab...b38 Enig. Jeg var fast bruker på mammanett da jeg var gravid med yngste her. Veldig koselige jenter der. Noen ganger blir det kanskje litt for "kosemose" for noen, men jeg likte det sånn. Anonymkode: 44a98...abb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Snart mamma (for gravide) og snart gravid (for prøvere) er hyggelig. Har ulike terminklubber og andre underforum. Anonymkode: abd80...d3e
Gjest eksiltronder Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Babyverden er veldig hyggelig Godt oppdelte forum, ingen krasse troll, og lav terskel for å spørre om ting.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg var fast bruker på mammanett da jeg var gravid med yngste her. Veldig koselige jenter der. Noen ganger blir det kanskje litt for "kosemose" for noen, men jeg likte det sånn. Anonymkode: 44a98...abb 👍😊 Anonymkode: 894ab...b38 1
Wonders Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Jeg er på babyverden. Mye folk. Barnimagen er det ikke like mye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå