Gå til innhold

godlukt og pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

mmm i hele dag siden jeg våknet har det luktet så godt mellom og under puppene mine :) har det noe med hormonene å gjøre mon tro? jeg går på p-piller og har nettopp hatt mens, ble ferdig med den på fredag. lukter så merkelig godt fra pupperegionen min og slik har jeg det ofte også! ja jeg går ut ifra at det er noe med hormonene mine da ja! men hva presis? er jo ikke eggeløsning siden jeg tar pillen? men men jeg klager ikke på lukta, er bare litt merkelig at det lukter så godt! :ler:

sambo liker det å :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørte at pupperegionen min luktet som pommes frites en gang, jeg...du er "bedre skodd" enn meg, tydeligvis... :ler:

Skrevet

Puppene mine lukter parfyme som jeg sprayet dem med ;D

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har luktet på puppene mine :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Er imponert over at du klarer å lukte under puppene dine.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hvordan luktet deres truser i dag da, ærede nye medlem?

Som grønn Sterilan såpe? Isåfall merkelig, for du har da vel ikke gnidd Sterilan inn i trusene dine heller, har du vel?

Ser frem til rapport om hvordan leggene dine lukter på selveste julaften.

Verden er merkelig :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Er imponert over at du klarer å lukte under puppene dine.

Jeg også! :ler:

Skrevet

Er det uvitenhet som gjør at mange synes det er så gøy å gjøre narr av et spørsmål de ikke kan svare på?? :evil:

Synes det er mye av det her, at man gjør narr av spørsmålstilleren hvis det er et uvanlig spørsmål som stilles f.eks.

Det er jo velkjent at hormonsyklusen vår kan påvirke duften vi utskiller også, at vi f.eks. utskiller duftstoffer (feromoner) som virker tiltrekkende på det motsatte kjønn når vi er som mest fruktbare. På p-piller skulle man jo tro at dette var litt annerledes, men det har nok med hormoner å gjøre uansett! Forskerne mener forresten at vi oftest ender opp med en partner hvis kroppslukt vi finner tiltrekkende (ubevisst eller bevisst).

Til mange av dere som har "svart": hvis dere ikke kan/ikke ønsker å svare på et spørsmål, hvorfor ikke bar la vær å si noe som helst?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du hadde lest mange av "sambos" andre innlegg hadde du skjønt denne reaksjonen- sist luktet samboern hennes sin penis av osteballer :o :ler:

Skrevet

I dag lukter puppene mine deoen min. Rart. Jeg har da ikke brukt den der!

Skrevet
:hoho: Tillater meg å le!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...