Gå til innhold

Hente pakke en dag for sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ferie i to uker så naboen min tok vare på posten min. Kom hjem i går kveld og så at jeg hadde fått en hentelapp hvor seneste utlevering var 29.01

får ikke prøvd å hente den før i kveld pga jobb men noen som vet om det er håpløst? Vet den blir sendt i retur men tenkte kanskje at siden det er lørdag er det et bittelite håp om at den ikke har blitt sendt? Noen som har jobbet på posten eller vet hvordan det fungerer?

er post i butikk om det spiller noen rolle.. 

Anonymkode: 75f84...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ringe og spørre om de kan holde på den til mandag?

Anonymkode: f93bf...f2b

Skrevet

Kanskje du kan prøve å ringe og forklare situasjonen?

Skrevet

Du må i alle fall reise dit så fort du rekker. Antagelig ligger den klar til å sendes i retur, og blir hentet fra kl. 12.30 og utover, avhengig av hva innleveringsfristen på ditt postutleveringssted er. 

Anonymkode: accfd...b37

Skrevet
3 timer siden, Beccy87 skrev:

Kanskje du kan prøve å ringe og forklare situasjonen?

Jeg tviler på at det hjelper, regelen er vel at de etter 2 uker skal sende pakken i retur uansett. Det burde likevel være håp om å få den ut dersom de ikke har rukket å sende den tilbake ennå. Er de vrange, kan de nekte å levere den ut selv om den ikke er returnert ennå.

Anonymkode: 5b6c4...f4d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det hjelper, regelen er vel at de etter 2 uker skal sende pakken i retur uansett. Det burde likevel være håp om å få den ut dersom de ikke har rukket å sende den tilbake ennå. Er de vrange, kan de nekte å levere den ut selv om den ikke er returnert ennå.

Anonymkode: 5b6c4...f4d

Jeg har jobbet i Post i Butikk, og dersom noen ringte å sa at de hadde vært på ferie og kommer å kveld å henter hvis den ikke er sendt tilbake, hadde vi lagt den til side. Men dersom de ikke kom da de hadde lovt hadde den blitt sendt i retur dagen etter.

Men i post i butikk er det nok ofte kanskje litt kaos, så det kan hende man ikke har helt kontroll på hvilke pakker som er på fristen, så det var hvertfall sånn hos oss at det godt kunne gå et par dager ekstra før de ble sendt i retur fordi det var fryktelig mye pakker og veldig liten plass + mange kokker og mye søl. 

Anonymkode: aa6dd...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...