AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 I kontrakten med min PT står det at timer skal avlyses 24 timer i forkant. Det er en grei regel, men hva hvis følgende skjer; jeg våkner med influensa samme dag og gir beskjed umiddelbart. Er det da riktig å måtte betale for timen? Og hvis det er riktig, er det ikke dårlig service, når jeg har booket 60 klipp? Ble litt irritert av manglende takt og tone her Anonymkode: ef5a6...306
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: I kontrakten med min PT står det at timer skal avlyses 24 timer i forkant. Det er en grei regel, men hva hvis følgende skjer; jeg våkner med influensa samme dag og gir beskjed umiddelbart. Er det da riktig å måtte betale for timen? Og hvis det er riktig, er det ikke dårlig service, når jeg har booket 60 klipp? Ble litt irritert av manglende takt og tone her Anonymkode: ef5a6...306 Hvis du har kjøot 60 timer syns jeg pt er urimelig. PT vil ikkert ikke holde timen for deg og risikere og bli smittet selv, - det taper pt mye mer på. Du kan jo spørre om du kan få ha time selv om du er syk. Får du ikke det skal du heller ikke betale. Anonymkode: ef2ea...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå