AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg gir meg over Har prøvd å bruke kalkulatorene som finnes på Posten og UPS, men får ikke noe svar... Hva koster det å sende noe til Ontario i Canada fra Nord-Norge?! Det er snakk om et brev og en Freia melkesjokoladeplate. Noen som aner? Er det snakk om 50 kroner eller 300 kroner liksom? Kanskje noen er smartere enn meg og klarer å søke dette opp? x) Haha Anonymkode: e654c...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Del Skrevet 30. januar 2016 Spørs jo litt hvor stor den sjokoladen er da, men et brev som veier 50-100 g og er under 2 cm tykk koster 34 kroner å sende, veier det 100-350 g og er under 2 cm tykk koster det 53 kr.. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/prisveileder?region=world Anonymkode: c64e6...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Del Skrevet 30. januar 2016 Usikker på det du spør om, for jeg har aldri kun sendt en sjokoladeplate.. Jeg har pleid å kjøpe sånne røde pakkeesker som selges på posten/post i butikk. Så har jeg stappet de eskene fulle.. Det har kosta rundt 250-300 kr til Canada Anonymkode: 8590b...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå