Gå til innhold

Hadde sex med en player, og vil gjerne være venner med han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hatt sex med en fyr to ganger (som forøverig har vært veldig åpen om at han er en drittsekk mot jenter). Men, følte liksom vi fikk ganske god kjemi, så jeg skulle gjerne vært venn med han :-/ Kun venn... Problemet er at jeg sendte en snap i stad, og han har sett den men svarer ikke. Kjenner at jeg bare føler meg ekstremt dum og naiv nå, og lurer egentlig på hva i huleste jeg har holdt på med... Jeg var vel litt redd han skulle miste interessen for å snakke med meg hvis vi ikke hadde sex, men det er vel egentlig bare det motsatte som har skjedd... Jeg føler meg bare så ekstremt idiot nå. Angrer på at det skjedde noe mellom oss, for skulle gjerne vært venn med han som sagt... han er så utrolig morsom å være med. Arhhg, flere som angrer på noe de har gjort? :-/

Anonymkode: 67b70...c86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lurer deg selv når du sier du vil være venn med han, du har tydeligvis falt for han. Du kan enten velge å distansere deg nå og få det overstått, eller dra dette langt utover flere måneder og bli skuffet gang på gang.

Anonymkode: 1512d...2ff

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer deg selv når du sier du vil være venn med han, du har tydeligvis falt for han. Du kan enten velge å distansere deg nå og få det overstått, eller dra dette langt utover flere måneder og bli skuffet gang på gang.

Kommer neppe til å bli noe mer likevel, siden han unngår meg på høyskolen + ikke svarer på snap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil ha kontakt så sender du SMS eller melding på Facebook. Snap er det ikke alle som svarer på...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til han? At du ønsker at dere kan være venner (og kun det!), samt ha sex? Ikke noe galt å gjøre det. Rundbrennere er ofte morsomme å henge med, men da er det en fordel at du er sånn selv kanskje. Min kjære var forøvrig bynes rundbrenner før ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer neppe til å bli noe mer likevel, siden han unngår meg på høyskolen + ikke svarer på snap...

Bra, da får du fred til å gå videre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal ha stolthet og unngå han nå. Selv om du likte han, så behandler han deg på en respektløs måte nå. Og når du likevel søker kontakt da, så bare blir du enda mer uinteressant for han. Så bare vær avvisende overfor han om du støter på han. Lat som du er veldig opptatt.

Anonymkode: d5bcc...33c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i han, han kommer ikke til å gjøre deg noe godt uansett. Tro meg, har vært der selv. Han holdt det gående i flere år og jeg lot meg rive med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævler synd at det finnes så respektløse typer. Men det finnes faktisk samme type damer også 😐

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slått dere at de behandler dere respektløst fordi dere ikke har selvrespekt? 

Hvorfor vil du villig sette deg i en vennesone/knullesone når du vet at han ikke bryr seg? Det er en oppskrift på katastrofe.

Anonymkode: 76d0b...067

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal ha stolthet og unngå han nå. Selv om du likte han, så behandler han deg på en respektløs måte nå. Og når du likevel søker kontakt da, så bare blir du enda mer uinteressant for han. Så bare vær avvisende overfor han om du støter på han. Lat som du er veldig opptatt.

Anonymkode: d5bcc...33c

Enig. Noe Stusslig over å mase på en åpenbart umoden idiot. " jeg er jo skikkelig drittsekk mot jenter da haha".  Og han syns det er kult. Nei, sånn hooligan attitude er usexy.  Aldri må du ta kontakt igjen TS.  Overse han fullstendig. 

12 timer siden, Jolene skrev:

Si det til han? At du ønsker at dere kan være venner (og kun det!), samt ha sex? Ikke noe galt å gjøre det. Rundbrennere er ofte morsomme å henge med, men da er det en fordel at du er sånn selv kanskje. Min kjære var forøvrig bynes rundbrenner før ;)

...og det er  jo denne herremannen  fortsatt, noen åpner jo opp døren for å ha seg med andre I desperasjon for å holde på vedkommende.

Anonymkode: 01afe...141

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, trøndergutt skrev:

Så jævler synd at det finnes så respektløse typer. 

Fyren forteller jenta at han er drittsekk mot jenter, da har han jo spilt med åpne kort. Da blir det dumt at du kaller fyren respektløs bare fordi han unngår å snakke med en han har hatt sex med. 

Ikke noe kritikk av TS, hun skylder ikke på fyren og tar ansvar for situasjonen hun er i.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita
9 minutter siden, Summers skrev:

Fyren forteller jenta at han er drittsekk mot jenter, da har han jo spilt med åpne kort. Da blir det dumt at du kaller fyren respektløs bare fordi han unngår å snakke med en han har hatt sex med. 

Ikke noe kritikk av TS, hun skylder ikke på fyren og tar ansvar for situasjonen hun er i.

Som om han ikke vet at dette bare gjør ham enda mer interessant. :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, trøndergutt skrev:

Så jævler synd at det finnes så respektløse typer. Men det finnes faktisk samme type damer også 😐

Har du blitt brukt? 

Anonymkode: 74397...dee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, incognita skrev:

Som om han ikke vet at dette bare gjør ham enda mer interessant. :rolleyes: 

Ja det vet han, men det endrer ingenting. Han er ærlig og det må være innafor  å prøve å gjøre seg interessant for personen man ønsker å ligge med. Det er legitimt å bare ønske sex og ingenting annet.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du kun vil ha vennskap, er det bare å klargjøre det ovenfor ham.

Du må dog passe på at to ting fort kan skje: han kan se på det som en utfordring og gjøre sitt beste for å få deg til sengs igjen, eller du kan ende opp med å få følelser for ham.

Om dere kommer forbi det seksuelle og emosjonelle, så skal du ikke se bort fra at du får en god venn. Jeg fikk meg noen venninner i min verste 'player'-fase, og det ble skikkelig gode vennskap :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

...og det er  jo denne herremannen  fortsatt, noen åpner jo opp døren for å ha seg med andre I desperasjon for å holde på vedkommende.

Anonymkode: 01afe...141

Noen har funnet ut hvordan sitt forhold fungerer best mulig ;) Misunnelig AB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen forteller at de er drittsekk mot andre jenter så er det bare å løpe med en gang. Her er det ingen menneskelig kvalitet, ikke noe tap.

Anonymkode: 225ce...7eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...