Gå til innhold

Squirter jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke sikker, siden det kun er ved samleie enkelte ganger at jeg mistenker at det skjer. Det har dessuten kun skjedd første gang med menn, og når sexen er utrolig god og det er lenge siden jeg har hatt sex før dette...

Årsaken til at jeg lurer, er at jeg da har blitt så søkkvåt at det rekker skikkelig nedover lårene mine etter samleiet, selv om det brukes kondom og det absolutt ikke noen lekkasje der.

Er jeg bare alt for våt, eller kan det tenkes at jeg squirter?

Anonymkode: e9eb9...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke usansynlig :) men slik jeg forstår på min frue når hun får sprutorgasme/ejakulerer så er det en annen type orgasme.. Ikke samme følelsen som klitorisorgasme sier hun :) 

Anonymkode: ec250...db6

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke usansynlig :) men slik jeg forstår på min frue når hun får sprutorgasme/ejakulerer så er det en annen type orgasme.. Ikke samme følelsen som klitorisorgasme sier hun :) 

Anonymkode: ec250...db6

Det kjennes helt annerledes ut ja, har ikke kjent orgasmefølelse når det har skjedd, men det er vanvittig deilig og akkurat som det skjer en slags forløsning... i mangel av et bedre ord.

Anonymkode: e9eb9...192

Skrevet

Det kan godt hende. De fleste som spruter har ikke skyhøye fontener som på film, for mange renner det mer enn det spruter, og under samleie får man jo ikke sprutet så veldig uansett. 

Anonymkode: 576e7...7fb

Skrevet

Med mindre det kjennes ut som at du tisser over flere sekunder - så er det nok bare fittejuice /normal smøring i stor produksjon fordi du er så kåt siden det er lenge siden du har hatt sex. Når man er kjempekåt kan det også kjennes ut som en slags "forløsning" som du kaller det ved at det kiler et halvt sekund av gangen (gjerne flere ganger) i underlivet :) 

Anonymkode: 36ce3...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...