Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sambo lider av ostelukt på testiklene sine! :-x dette er ekkelt og frastøtende og jeg nekter oralsex med ham før vi får gjort noe med dette. han nekter å gå til lege, hva gjør vi nå? er dette sopp?? har fukt og derfor sopp på badet, det fjerner jeg effektivt med klorin men har en mistanke om at det ikke hjelper på hans testikkelsopp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ble veldig nysgjerrig på overskiften "osteballer" :ler:, så jeg måtte nesten ta en titt :)

Du burde absolutt få han med til legen, rart at han ikke blir med frivillig. Du får fortsette å nekte å utføre oralsex på han, så får du se hvor lang tid det tar før han tar turen til legen. Blir nok ikke lange tiden :hoho:

(Gutter er som kjent glade i oralsex) ;)

Skrevet

ja for det lukter jo vitterlig ost av ballene hans jo!!! :evil: kvalmendes.... han setter seg på bakbena som en gris når jeg nevner legen, hans kjønnsorgan er hellig for alle andre øyner enn mine sier han.... får sende ham på apoteket å be ham prate med de hyggelige damene der kanskje de kan hjelpe ham :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
ja for det lukter jo vitterlig ost av ballene hans jo!!! :evil:

Jeg skjønner at det er ekkelt for deg, men jeg klarte ikke koble overskiften "osteballer" med at det luktet ost av ballene til samboeren din i førsten.

:)

Gjest Anonymous
Skrevet
Har akkurat spist osteballer jeg...

Regner ikke med at det er slike osteballer som sambo snakker om :ler:

Skrevet
har fukt og derfor sopp på badet, det fjerner jeg effektivt med klorin men har en mistanke om at det ikke hjelper på hans testikkelsopp?
:grinele: (Beklager min lille avsporing her....måtte bare innom å le litt!!)

Jeg har nemlig ikke peiling på osteballene til samboer`n din...men det kan høres ut som at han trenger en tvangstur til legen!!

Skrevet

det finnes to typer ost man kan ha der nede

kukost og balleost

Skrevet

Ble ganske kvalm av dette *løper ut i all hast*

Gjest Anonymous
Skrevet

Sambo er en bruker som ikke akkurat er kjent for å skrive de mest overbevisende innleggene , selv om denne skal ha toppkarakterer for innsats :ler:

Sambo har uttalig mange versjoner av hva sambo finner på, for et par dager siden var han på middag med sambo til sjefen sin og kjøpte blomster hver uke til "sambo". Tror "sambo" er singel og ønsker seg en samboer jeg :ler:

Skrevet

Her tenkte jeg med en gang at det bare var en oversetning av Cheez ballz..Men dengang ei! :ler:

Var langt fra "Smakrika ostbollar med mild nachokrydda" dette her!

Skrevet

:ler: Jeg kunne ikke helt forstå hva osteballer hadde i denne tråden å gjøre, trodde det hørte til på mattråden jeg, helt til jeg måtte lese hva det dreide seg om og da var det jo rett... :ler:

Ja, få han til lege, hørtes ikke helt bra ut nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...