Gå til innhold

Blandede følelser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det bare er PMS' en min som snakker, men kjenner jeg er en anelse trist...

Jeg dater/ er i startfasen av et forhold med en mann som jeg møtte for ikke alt for lenge siden. Vi har vært utrolig tent på hverandre, og hatt sex 3- 6 ganger per dag når vi møtes, noe jeg synes er fantastisk. Samtidig synes jeg at jeg får færre signaler nå om at han har lyst på meg, han holder ikke like hardt rundt meg som i starten, kysser meg ikke ømt på pannen med kjærlig blikk lengre, jeg tar nå mer initiativ enn ham til både kos og sex osv. Sist vi møttes ble det dessuten bare en runde første dag, og han virket ikke veldig interessert i å tilfredsstille meg med fingre eller tunge før eller etter han selv kom, noe han var ivrig på de første gangene og noe jeg elsket (har hittil ikke kommet av hans stimulering alene, men det gjør jeg dessverre sjelden, og det tar tid før det skjer). Da vi dagen etter skulle ha litt morgensex så kjente jeg meg ikke like lysten og var for første gang tørr, noe jeg ikke er overrasket over- siden jeg må føle meg begjært, føle at han ønsker å tilfredsstille meg, og ikke minst at han ser på min respons og nytelse som likeverdig og verdifull, for å bli skikkelig kåt. Føler nesten at jeg brått blir tatt for gitt her, og sex er utrolig viktig for meg i et forhold....

Han sender daglig søte meldinger og virker oppriktig opptatt av å gi meg et godt inntrykk av ham som en god match for meg.

Hva tenker dere her?

Anonymkode: 64616...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Det tar jeg som et dårlig tegn....

• Liker 1
Gjest Genevieve
Skrevet

Kanskje du har litt høye forventninger til sexen hver gang? Hva med å bare prøve seg litt frem med forskjellige ting og kanskje tilfredsstille deg selv under sexen, gjør du det? 

Skrevet
1 time siden, Genevieve skrev:

Kanskje du har litt høye forventninger til sexen hver gang? Hva med å bare prøve seg litt frem med forskjellige ting og kanskje tilfredsstille deg selv under sexen, gjør du det? 

Ja, det hører naturlig med at jeg gjør det mye selv, og i tillegg viser jeg hånden hans dit jeg vil at han skal ta på meg mens han støtet inni meg, men nå sist så trakk han hånden til seg igjen etter en liten stund.

Vi må nok rett og sett snakke litt tror jeg. Hm. Kanskje det er et velment, men lett feilslått forsøk på å ikke utøve orgasmepress, eller at noe jeg har sagt eller vibratoren kan ha påvirket selvtilliten hans når det gjelder hans bruk av tunge og hender på meg der nede. Han er veldig dyktig med begge nemlig, ingen kan erstatte dem...

Skrevet

Du er heldig som har en mann du er tiltrukket av. Det har jeg ikke hatt på mange år. Og det får jeg sikkert ikke heller.

Anonymkode: db57c...2f4

Gjest Genevieve
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hører naturlig med at jeg gjør det mye selv, og i tillegg viser jeg hånden hans dit jeg vil at han skal ta på meg mens han støtet inni meg, men nå sist så trakk han hånden til seg igjen etter en liten stund.

Vi må nok rett og sett snakke litt tror jeg. Hm. Kanskje det er et velment, men lett feilslått forsøk på å ikke utøve orgasmepress, eller at noe jeg har sagt eller vibratoren kan ha påvirket selvtilliten hans når det gjelder hans bruk av tunge og hender på meg der nede. Han er veldig dyktig med begge nemlig, ingen kan erstatte dem...

Ja det kan hende han ikke vil utøve press for å få deg til å komme. Kanskje han bare ble sliten i hånden eller trengte å konsentrere seg om egen orgasme? Du kunne jo, hvis det passet seg sånn, tatt tak rundt hånden hans og "tvunget" den ned igjen? Da viser du hvertfall hva du synes er deilig. Men kommunikasjon er nok ikke så dumt nei. 

Skrevet

Virker som du har vært ALT for rask med å ha sex med han. Du gir jo alt med en gang!

Lær deg å vær mer tålmodig, å vente.

Virker kanskje som alt gikk for fort for han, og at han synes det blir for mye sex, evt at han bare vil ha sex med deg mens han ser etter ei anna som er mer seriøs.

Easy come, easy go...

Anonymkode: 28d66...7b6

Gjest Genevieve
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du har vært ALT for rask med å ha sex med han. Du gir jo alt med en gang!

Lær deg å vær mer tålmodig, å vente.

Virker kanskje som alt gikk for fort for han, og at han synes det blir for mye sex, evt at han bare vil ha sex med deg mens han ser etter ei anna som er mer seriøs.

Easy come, easy go...

Anonymkode: 28d66...7b6

Må du rulle inn da, får være måte på til negativitet. Du vet jo ikke hvor lenge de har kjent hverandre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...