MsPaddington Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Noen har hacket kontoen min Jeg har tilbakestilt passordet, men det ser ikke ut til å ha hjulpet. Så hva gjør jeg nå? Er eneste løsning å slette kontoen? Hvordan gjør jeg det isåfall? Jeg har tilgang til kontoen min, men det ser det ut til at det er en annen som har også. Oppdaget det ved at navnet mitt plutselig hadde blitt forandret og at jeg hadde begynt å følge en haug av andre ukjente folk. Etter at jeg skiftet passord har navnet mitt fått stå i fred, men det er fortsatt en eller annen som fortsetter å sende ut masse forespørsler om å følge folk jeg ikke vet hvem er, så personen har tydeligvis fortsatt tilgang til kontoen min. Skikkelig ekkelt! Noen tips om hva jeg bør gjøre?
Gjest Holititten Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 At du får slike "xx har godtatt forespørselen om å følge h*n" selv etter du byttet passord kan også bety at den personen som hacket deg sendte ut før du byttet passord, og de har ikke gordkjent før nå. Ville ikke blitt bekymret for det, med mindre du plutselig følger flere som ikke har privat konto, for da kan jo ikke godkjennelsen komme senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå