Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal til Trondheim i helga, og har tenkt å svi av noen kroner i klesbutikker :D

Det er et par år siden jeg var der, så vet ikke lenger hvilke butikker som er bra... Tror det er en butikk som heter "Retro" (eller noe lignende...) som ligger ved siden av olavs kvartalet??? Har handlet masse der før!!!

Noen andre tips på bra klesbutikker?? Sikkert kommet mye nytt siden jeg var der forrige gang....

Tar også gjerne imot tips på veske, sko og smykke butikker :wink:

Gjest Silje
Skrevet

Er to klesbutikker jeg handler på i Trondheim.

Den ene er Retro, som du sier. De har forresten fått en ny og bedre avdeling i Thomas Angels gate, like ved Nordre (gågata).

Så har jeg min faste butikk, 99% av klærne handler jeg her.

Den ligger i samme gate som den nye Retro, altså Thomas Angels gate, bare på den andre siden av Nordre. "Bogart" heter butikken, her er det ypperlig service og topp varer. Er vel Trondheims dyreste butikk, men er du ute etter kvalitet så er denne å anbefalle.

Når det gjelder sko, så kan jeg anbefalle "Bello", ikke mange kvartalene fra Olavskvartalet. Til min store overaskelse så har jeg oppdaget at Falkanger i Fjordgata har noen veldig fine sko.

Smykker og vesker kan jeg ikke hjelpe stort med.

Finner svært sjeldent vesker selv. Det hender at Bogart har noen flotte vesker, men de blir raskt utplukket. Anbefaller deg alikavel å titte innom.

Nå vet jeg ikke om jeg kanskje har satt deg helt på villspor her. Dette er jo mine anbefalinger, men absolutt ikke de rimeligste alternativene.

Vet ikke om du er ung, eller eldre. De fleste av mine venner (unge, rundt 18 ) handler på Paragon, på Mercur senteret - i Nordre. Et alternativ for deg kanskje.

Ellers har vi jo drøssevis med kjedebutikker, men de vil du garantert ikke ha vanskelig for å finne. :roll:

Uansett, lykke til får du ha.

• 1 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags klær selger de på Bogart? Og hvem er målgruppen?

Ble litt nysgjerrig etter å ha lest dette innlegget...

Skrevet

Har ikke vært innom Bogart på leenge, men mener å huske at det er designerklær med klassisk snitt de satser på.

Gjest sexysadie
Skrevet

Namastè er min favoritt i Trondheim, når Evy er på jobb er det max service der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...