Gå til innhold

Hvordan få kontakt med kjekk mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan får man kontakt med kjekk gutt/mann? Jeg blir veldig stresset osv til og med når han er langt unna og jeg tenker han er for bra for meg. Samtidig er det sjelden jeg blir så avstandsbetatt av noen. Så, ja.. hva ville dere gjort?

Endret av emer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er deg på bildet, så er det bare å gå bort til han. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Fysikeren skrev:

Hvis det er deg på bildet, så er det bare å gå bort til han. 

Nei gud det tørr jeg ikke :sukk:

Skrevet

Følg han på instagram og lik alle bildene hans.  Cyberflørting som gir suksess ;D

Anonymkode: 3f1a4...238

• Liker 2
Skrevet

Dette høres kanskje ut som et filmtips, men det beste er faktisk å bare gå rett bort til han!
Jeg har vært såååå usikker og sjenert i mange mange år, men da kom jeg aldri noen vei. De mennene som sjekket opp meg var aldri noe for meg og jeg innså at for å få det jeg vil ha så må JEG ta steget. Gå på jakt, go in for the kill.
Du ser mye penere ut enn meg på bildet, og selvtillitt gjør også at man blir attraktiv - INGEN syntes det er ekkelt å bli sjekket opp så lenge man gjør det med manerer. Du kommer ingen vei av å sende han blikk og ikke noe mer. Om du ser han jevnlig så begynn å si hei til han, om du ser han bare en gang i blandt så gå rett på sak ; Hei! Nå har jeg sett deg noen ganger og må bare si at jeg syntes du er veldig kjekk :) Vil du ha nummeret mitt? :) "  Sier han nei så er det fair, da har han nok dame, men da får du hvertfall en avklaring, og jeg skal love deg at han ikke vil tenke på stuntet som noe negativt, heller som noe hyggelig han ikke kommer til å glemme på en stund! Og sier han ja så har du jo endelig brutt barrieren mellom dere og kommer i kontakt med han slik du drømmer om :) Kvinn deg opp og kjør på! Om man virkelig vil ha noe må man faktisk jobbe for det og trosse grensene sine litt ;)

Anonymkode: 4b404...789

• Liker 2
Skrevet

Fysikeren har rett. Bare gå rett bort til ham. Skjønner ikke at du har dårlig selvtillit om det er dg på bildet. Setter penger på at han blir interessert i deg. Safe bet. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Johnny the Mudd skrev:

Fysikeren har rett. Bare gå rett bort til ham. Skjønner ikke at du har dårlig selvtillit om det er dg på bildet. Setter penger på at han blir interessert i deg. Safe bet. 

Det er bare det at jeg ikke er noen typisk sosial person. Jeg er generelt litt sær og holder meg bare sammen med mine nærmeste. Det er veeeldig unaturlig for meg å plutselig bare skulle gå bort å snakke.. 

Skrevet

Jeg har sett inn i min krystallkule og har sett at det dreier seg om en rolig type som du deler enkelte interesser med. Før jeg eventuelt ser videre, stemmer dette?

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Skrevet
3 minutter siden, emer skrev:

Det er bare det at jeg ikke er noen typisk sosial person. Jeg er generelt litt sær og holder meg bare sammen med mine nærmeste. Det er veeeldig unaturlig for meg å plutselig bare skulle gå bort å snakke.. 

Men det er også det eneste som faktisk funker. Hvis du ikke viser det kommer han aldri til å skjønne at du er interessert.

Skrevet
1 minutt siden, MinnisMus skrev:

Jeg har sett inn i min krystallkule og har sett at det dreier seg om en rolig type som du deler enkelte interesser med. Før jeg eventuelt ser videre, stemmer dette?

Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

Ja, det stemmer. Jeg tror vi har noen like interresser. Men jeg vet ikke :vetikke: 

Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Men det er også det eneste som faktisk funker. Hvis du ikke viser det kommer han aldri til å skjønne at du er interessert.

Er det ikke noe annet jeg kan begynne med enn å gå rett bort å snakke?  Det må være noe.. :dry:

Skrevet
7 minutter siden, emer skrev:

Men da er du nødt til å prøve noe nytt. For å få nye resultater enn hva du er vant med må du prøve nye ting, step ut av komfortsonen selvom det ikke er "typisk deg"

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da er du nødt til å prøve noe nytt. For å få nye resultater enn hva du er vant med må du prøve nye ting, step ut av komfortsonen selvom det ikke er "typisk deg"

Er det veldig feil å sende venneforespørsel på facebook? :unsure:

Skrevet
2 minutter siden, emer skrev:

Er det veldig feil å sende venneforespørsel på facebook? :unsure:

DO IT!

Skrevet

Men det er jo ikke deg på bildet, hvofor avkrefter du ikke det når mange her spør om det er deg?

Anonymkode: 5aa90...46b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke deg på bildet, hvofor avkrefter du ikke det når mange her spør om det er deg?

Anonymkode: 5aa90...46b

Haha, det er meg :) 

Skrevet

Er det en i klassen eller en du ser i gangene på skolen/jobben? Trenger ikke å være sosial, men et blunk i hans retning eller et smil mot ham, er i mine øyne klare tegn på interesse.

Skrevet
3 minutter siden, Johnny the Mudd skrev:

Er det en i klassen eller en du ser i gangene på skolen/jobben? Trenger ikke å være sosial, men et blunk i hans retning eller et smil mot ham, er i mine øyne klare tegn på interesse.

Jeg ser han kun i "gangene".. Okei, tusen takk! Skal prøve alt jeg kan å smile neste gang :sjenert: 

Skrevet
6 minutter siden, emer skrev:

Jeg ser han kun i "gangene".. Okei, tusen takk! Skal prøve alt jeg kan å smile neste gang :sjenert: 

Du kan lett få deg er skikkelig kjekk og fin mann!!! :)

Skrevet
2 minutter siden, Hottrio skrev:

Du kan lett få deg er skikkelig kjekk og fin mann!!! :)

Hehe, så hyggelig av deg :) Er så fryktelig irriterende at man blir så feig når man enedelig finner noen av interresse :fart2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...