AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Hei! Jeg og noen venner (menn og kvinner) spiller jevnlig ballspill sammen. Noen ganger spiller vi basket, og da har jeg lagt merke til at en av mennene er veldig nærgående. Han har liksom alltid en hånd/noen fingre lett borti meg, enten i rumpeområdet eller i midje/mageområdet. Dette skjer både i angrep og forsvar. De andre mennene på motstanderlaget blokker meg mer med hele kroppen, og er ikke "svakt borti" meg i det heletatt. Det er liksom all or nothing, og iallefall aldri med kun hendene/fingrene. Kjæresten hans er også med og spiller, så jeg synes det hele er litt kleint. Samtidig er det kanskje bare hans måte å kjenne etter "hvor han har meg hen", på banen? Hva tror dere, er dette vanlig spillemåte i basket, eller bør jeg være litt obs/kødde det vekk eller liknende, sånn at han slutter? Anonymkode: a9362...a80
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og noen venner (menn og kvinner) spiller jevnlig ballspill sammen. Noen ganger spiller vi basket, og da har jeg lagt merke til at en av mennene er veldig nærgående. Han har liksom alltid en hånd/noen fingre lett borti meg, enten i rumpeområdet eller i midje/mageområdet. Dette skjer både i angrep og forsvar. De andre mennene på motstanderlaget blokker meg mer med hele kroppen, og er ikke "svakt borti" meg i det heletatt. Det er liksom all or nothing, og iallefall aldri med kun hendene/fingrene. Kjæresten hans er også med og spiller, så jeg synes det hele er litt kleint. Samtidig er det kanskje bare hans måte å kjenne etter "hvor han har meg hen", på banen? Hva tror dere, er dette vanlig spillemåte i basket, eller bør jeg være litt obs/kødde det vekk eller liknende, sånn at han slutter? Anonymkode: a9362...a80 Det er vanlig at man holder noen fingre i magen for å holde kontroll på motspilleren, men rumpen er jeg ikke så sikker på. Det kan være vane han har. Men sjekk om hvordan han er med de andre spillerne Anonymkode: 5da0e...685
Nanami Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Jeg synes det er bra du spør her, og ikke bare antar at han flørter med deg. Noen folk er litt mer "hands on" enn andre, uten at de mener noe med det. Hvis det plager deg hadde jeg prøvd å tulle det bort, men på en måte som ikke får det til å høres ut som han blir anklaget for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå