Lanista1984 Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Slapp av, jeg vet hva jeg gjør. Kan denne setningen utnyttes? Vi er et godtroende folk. Kan man med denne setningen gjøre følgende: "Slapp av, jeg vet hva jeg gjør!" - løfte skjørtet til ei dame? - helle iskald cola over en mann? - klaske ei diger SV-ræv? - holde noen i anklene ti meter over bakken? Dette vet vi ikke. Men det må jo prøves? 2
Gjest Raindrops Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Jeg så et sosialt eksperiment på YouTube en gang, da de prøvde noe lignende med en tilfeldig fyr i uniform. Viste seg at ytterst få stilte spørsmål ved det han ba dem om å gjøre, selv om han ikke hadde på seg en offentlig uniform.
Lanista1984 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2016 6 timer siden, Raindrops skrev: Jeg så et sosialt eksperiment på YouTube en gang, da de prøvde noe lignende med en tilfeldig fyr i uniform. Viste seg at ytterst få stilte spørsmål ved det han ba dem om å gjøre, selv om han ikke hadde på seg en offentlig uniform. Jeg så en fyr som helte isvann i fanget på en sjåfør ved rødt lys og ropte; relax, I know what I'm doing!" Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå