Gå til innhold

Sæd som et afrodisiakum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sæd tenner meg veldig. Det er noe med det som har tent meg siden jeg var i tenårene. Jeg tenner av å se det, å smake på, bli spruta på og ofte tenker jeg på hvordan sæden til menn smaker når jeg møter noen. Er det noen andre som tenner på det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det helt sikkert.

Anonymkode: c4da7...07f

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet

Nei, men om man er en heterofil kvinne, eller en homofil mann, høres dette unektelig ut som en nyttig ting å ha med seg i livet.

Gjest lipgloss
Skrevet

😊tipper du ikke er alene om dette nei 😊

Skrevet

Nei personlig har jeg alltid syntes sæd er på grensen til direkte kvalmt.... MEN smaken er som baken ;)

Anonymkode: 63214...d04

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Franke Ann skrev:

Nei, men om man er en heterofil kvinne, eller en homofil mann, høres dette unektelig ut som en nyttig ting å ha med seg i livet.

Hvordan nyttig? 

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)
4 minutter siden, FruKG skrev:

Hvordan nyttig? 

Nyttig på den måten at det gjør det til et mindre ork å tilfredsstille partneren. Litt som om en heterofil mann skulle tenne på å "gi massasje" og "pusse opp taket".

Endret av Franke Ann
Skrevet
3 minutter siden, Franke Ann skrev:

Nyttig på den måten at det gjør det til et mindre ork å tilfredsstille partneren. Litt som om en heterofil mann skulle tenne på å "gi massasje" og "pusse opp taket".

Slik ja :) De jeg har hatt har jo likt at jeg svelgt eller likt å bli spruta på. At jeg blir kåt av det er sikkert en fordel. Venninner forteller meg ofte om at de ikke liker at de de er sammen med gjør det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...