Gjest FruKG Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Sæd tenner meg veldig. Det er noe med det som har tent meg siden jeg var i tenårene. Jeg tenner av å se det, å smake på, bli spruta på og ofte tenker jeg på hvordan sæden til menn smaker når jeg møter noen. Er det noen andre som tenner på det samme?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Det er det helt sikkert. Anonymkode: c4da7...07f 1
Gjest Franke Ann Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Nei, men om man er en heterofil kvinne, eller en homofil mann, høres dette unektelig ut som en nyttig ting å ha med seg i livet.
Gjest lipgloss Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 😊tipper du ikke er alene om dette nei 😊
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Nei personlig har jeg alltid syntes sæd er på grensen til direkte kvalmt.... MEN smaken er som baken Anonymkode: 63214...d04 3
Gjest FruKG Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 5 minutter siden, Franke Ann skrev: Nei, men om man er en heterofil kvinne, eller en homofil mann, høres dette unektelig ut som en nyttig ting å ha med seg i livet. Hvordan nyttig?
Gjest Franke Ann Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 (endret) 4 minutter siden, FruKG skrev: Hvordan nyttig? Nyttig på den måten at det gjør det til et mindre ork å tilfredsstille partneren. Litt som om en heterofil mann skulle tenne på å "gi massasje" og "pusse opp taket". Endret 29. januar 2016 av Franke Ann
Gjest FruKG Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 3 minutter siden, Franke Ann skrev: Nyttig på den måten at det gjør det til et mindre ork å tilfredsstille partneren. Litt som om en heterofil mann skulle tenne på å "gi massasje" og "pusse opp taket". Slik ja De jeg har hatt har jo likt at jeg svelgt eller likt å bli spruta på. At jeg blir kåt av det er sikkert en fordel. Venninner forteller meg ofte om at de ikke liker at de de er sammen med gjør det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå