Gå til innhold

Hva betyr det når boliger til salgs får "ny pris"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å ser etter leiligheter. Jeg ser at noen leiligheter har fått "ny pris". Hva vil det si?

At det ikke er noen som er interessert?

Anonymkode: 6f985...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de har lagt prisen litt høyt i utgangspunktet tror jeg. Det betyr ikke at ingen er interessert.

Skrevet

Det betyr at ingen har vært interessert i å kjøpe den til den tidligere prisen og at de setter den ned for på ny å lokke til seg mulige nye kjøpere eller tidligere mulige interessenter som ikke ville betale opprinnelig pris.

Anonymkode: dcbbc...190

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at det er en bolig som er vanskelig å få solgt til den prisen.Mange boligeiere idag har urealistiske forventninger til pris, se spesielt i Stavangerområdet der mange trenger en realitetssjekk.  

Skrevet

Som de over her sier. Det gjør også at prospektet hopper tilbake til førstesiden på finn.no. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driver å ser etter leiligheter. Jeg ser at noen leiligheter har fått "ny pris". Hva vil det si?

At det ikke er noen som er interessert?

Anonymkode: 6f985...641

Det betyr at prisen var alt for høy og selger begynner å bli desperat. Antar dette er i stavanger-området. Ville vært VELDIG forsiktig med å kjøpe der nå, prisene kommer sannsynligvis til å synke i flere år. I beste fall vil prisene fortsette å synke med 5-10% i året i flere år fremover. Da er det MYE billigere å leie.

Skrevet
4 timer siden, debattanten skrev:

Som de over her sier. Det gjør også at prospektet hopper tilbake til førstesiden på finn.no. 

Det er ikke nødvendigvis riktig. Det skal settes ned en viss prosent før annonsen kommer på toppen igjen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...