Gå til innhold

Når er det greit å være på tinder etter et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det ble slutt med meg og typen i dag. Varte ikke mer enn  noen mnd.. Fant ut at det var for det beste, da han ikke var helt klar for å sette seg til ro og være i et skikkelig forhold. Mye mer som spillet inn men det er ikke så relevant i forhold til hva jeg lurer på nå tenker jeg.

Når er det greit å laste ned tinder eller lingnende dating apper? Jeg tenker mest for å tenke på noe annet, føler det kan hjelpe meg med å komme over han. Jeg bare vil ikke gjøre det for tidlig slik at han får vite det og eventuelt blir såret for det.. 

Så hvor lenge mener dere det er respektfullt å vente? 

Takk for svar på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst så laster du ned tinder i kveld! Hvorfor skal du vete om du føler deg klar?

Anonymkode: cc718...894

• Liker 4
Skrevet

Så lenge DU føler for det 😊

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jo jeg er bare "redd" for hvordan han reagerer.. Vil ikke såre han. Men takk for svar! Tenker jeg venter noen dager :)

Skrevet

Det kommer an på hvem som er dommer. 

Skrevet

Du er jo ikke i noe forhold lenger så da har du ingen forpliktelser. Gjør hva du føler for!
Han vil ikke oppdage deg der med mindre han sveiper forbi deg, og om han er på Tinder kan han jo ikke si noe på om du er der. Om noen av vennene hans skulle se deg der og si fra til han (sjansen er liten, jeg har sveipet mye på tinder over nesten et år og kun kommet over 2 bekjente) så er det uansett din business og ditt valg. Bare fint å komme seg raskt videre.
Bare pass på å vær ærlig med de du eventuelt skriver med der, om de spør om du er ute etter forhold og du ikke føler deg klar for det, så sier du at du mest er der fordi du er nysgjerrig. De har ingenting med at du nettopp er ute av et forhold, men ingen fortjener å få falske forhåpninger.

• Liker 1
Gjest snerk1234
Skrevet

Du er fri og du kan gjøre hva du vil, uten å nødvendigvis kringkaste det. :)

Skrevet
5 minutter siden, avida30 skrev:

Du er jo ikke i noe forhold lenger så da har du ingen forpliktelser. Gjør hva du føler for!
Han vil ikke oppdage deg der med mindre han sveiper forbi deg, og om han er på Tinder kan han jo ikke si noe på om du er der. Om noen av vennene hans skulle se deg der og si fra til han (sjansen er liten, jeg har sveipet mye på tinder over nesten et år og kun kommet over 2 bekjente) så er det uansett din business og ditt valg. Bare fint å komme seg raskt videre.
Bare pass på å vær ærlig med de du eventuelt skriver med der, om de spør om du er ute etter forhold og du ikke føler deg klar for det, så sier du at du mest er der fordi du er nysgjerrig. De har ingenting med at du nettopp er ute av et forhold, men ingen fortjener å få falske forhåpninger.

Ja, det er helt sant det du sier. Er nok bare litt uvant og rart å tenke på. Skal selfølgelig ikke gi falske forhåpninger til de. Det er det ingen som fortjener, som du sier :)

Skrevet
8 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Det kommer an på hvem som er dommer. 

Det blir vel meg selv og tips fra dere :)

Gjest Fox Mulder
Skrevet
23 minutter siden, Jente-19 skrev:

Så hvor lenge mener dere det er respektfullt å vente? 

Var han ikke klar for å sette seg til ro eller være i et skikkelig forhold så har han ingenting å si. Kjør på :hug:

Skrevet

Dere var bare sammen noen måneder, og du mener uansett bare å vente noen dager. Jeg mener det er litt hipp som happ. Jeg ventet selv to måneder etter bruddet. Eksen synes det var tidlig, men jeg hørte i ettertid at også han hadde lastet ned appen. Gjør det du føler er riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...